Ben; Ben hep kahrolmuş biri Ben hep sevdalarda kaybetmiş Ben en sonunda isyan etmiş Ve Senin aşkınla mahkûm edilmiş Sanki hiç ceza almamışçasına Hiç yalnız yaşamamışçasına Hiç veda etmemiş Hiç ayrılık tatmamışçasına
Şimdi hicran yüklü sahneler Bir perde gibi açılıyor Hayale dalıp gidiyorum Umutsuzluk senin acılarının müebbetti Benim aşkım sana mülteci
Söylemek bile zor Kavuşmazsa da ellerimiz Benim çaresiz beynim sana kavuştu Sen bana hiçbir zaman güvenmesen de! Ve sen benim hiçbir şeyim olsan da…
Hiçbir şeyim diyorum? Alamadı hayat benden Senin aşkın kadar acı mahrumiyet Tutunamadım beni affet Affet beni!
Gözlerinde her kayboluşum Seni öylesine derim sevmiş olmamdandır Kıyamam dur şimdi Gözlerine yaş süzülmesin O farklı kahverengi gözlerine…
Aslında sen benim çok şeyimsin Bir ilk soluk Bir otobüs penceresi Bin yolculuk Sahipsiz kalbimin yitik prensesi Söz verip yutkunduğum Varlığın tedirgin bir mutluluk Yokluğun acı ve anlaşılmaz…
Sen; Sen Aslında çok sevdiğim Ama hiçbir şeyimsin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HİÇ BİR ŞEYİMSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HİÇ BİR ŞEYİMSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok guzel bir yurek sesi okudum kaleminizden.kaleminiz daim olsun.saygilar.