Bir kız sevmiştim. Tam şıp sevdi yıllarım. Gecelerin parıltısı Komşu kızı.
Ne fırtınalıydı O günler! Zaman benden deli akıyor, Hayaller gerçeklere karışıyordu.
Çok canlar yaktım Onun için. Masum bir hikâye gibi Başladı. Çok zordu Çok yordu Ve çok kötü bitti.
Ne var ki hak etmişti Bazı sözleri. Bende ileri gitmiştim ya! Bilinçsizlik işte! Mahvettik güzel ütopyamızı…
Tam hafızamdan silinmişti ki; Bir gün bir alışveriş için Gittiğim bir market. “Ali” sesleri ile yankılanıyor Tezgâhtaki kız birine sesleniyordu. İçli, içli…
Kimdi bu adam ve neden Cevap vermiyordu Avaz, avaz kıza.
Kasaya yaklaşmıştım. Kızın bir elinde bıçak. Diğerinde kan! vardı.
Yüzüne bakınca, Adeta dondum kaldım. Sustum ve geri çekildim.
Ben o sıralar babamı kaybetmiş Ticari hayatım bitmiş. Kendime bir fakirhane bulmuş. Meylerde kaybolup Yüreğimi hüzün buğusu şiirlerde Susturuyordum…
Öyle de oldu son kez. Tek hatırladığım Bir avuç dolusu kan Ve bir şişe şarabın Aynı renk olması şimdilerde… Yani KAN KIRMIZI…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAN KIRMIZI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAN KIRMIZI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.