(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Varolmanın ötesini yarıp geçen bir ırkın ahvadından ancak böyle senet ve mühür sayılacak insanlık andı gibi bir şiir dökülür kaleminden.Diğer uluslar varolma çemberinin içinde hapsolmuş benmerkezli anlayışlarından çıkamadıkları için insanlığa ve insanlara şefkat göstermek şöyle dursun,her davranışları bir tuzak her söylevleri zehir,fitne olmuştur.Arada çok büyük bir fark var.Bu farkları şiirinizde dile getirmenizden dolayı size çok teşekkür ediyor saygılar sunuyorum.
Zaman o zaman değil, sona yaklaştı devir İnsana güman değil, cana mutluluk çevir Vallahi haram değil, nutkunu nurdan savur Seni üstün tutan şey, Rabbe olan övgündür.....Cahit Telkök 26-12-2011
Üstadım kalemin daim olsun duygularına düşüncelerine sağlık yürekten kutluyorum.Saygılarımla.
12 eylülden önce de şimdi de milliyetçilşik damarı kabarık birisiyim. Ülkücüyüm. Türklüğe gönül vermek aidiyetten de öte, Türk Millleti'nin İslam'a hizmet vermiş ve yeri geldiğinde canını-kanını ortaya koymuştur. beyefendi içimdeki duygularıma ne de güzel tercüman olmuşsunuz. Allah, gönlünüzdeki şiir bereketini daim eylesin. selam ve dua ile...
morçiçek tarafından 1/5/2012 3:16:59 AM zamanında düzenlenmiştir.