(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok sayıda çeldiricinin arasında yol almakta olan gençliğimiz, inşallah nasihatinizi dikkate alır da dinine-devletine-milletine ve ailesine layık bir evlat olur. Şiirinizdeki duygularınız için Allah razı olsun efendim. selam ve dua ile...
''Kalay tutmazmış bakır almayınca pasını'' ... Güzel bir gözlem ve tespit. Kutlarım. Saygıyla.
Madeni ateş ile ademi aşk ile yakarlar Haddenin özüne ademin gözüne bakarlar Eğilen demire kor alevde verilen sudur Hakkın yolunda rindler erir erir akarlar...
Salmış kimi çayıra diyor mevlam kayıra Güzel bir örnek ol meyil versin hayıra Bütün canlar aç doğar güzel ahlak doyura Sanma ki gönen olur savarak insan soyu
usta kalem.... çok güzeldi düşündüren dizelerdi..saygılarımla esen kalınız
En zor işciliktir aslında bir evladı şekle sokmak ama en karlı işte budur. ebedi kalıcı eser yada devamında gelen eserler. hem emek,hem sevgi,hem fedakarlık istiyor. Bazende bir ömrü feda gerekiyor.
her şeye rağmen Rabbim onların acısıyla imtihan eylemesin.
tebriklerimle...
hep "severek" demem bundan :)
şiiriniz şahane anlatıyor...