Kanama yüreğim bir vefasıza kanama Unut seni sevemeyeni unut Gözleme gelmeyenin yollarını Bırak kendi yalanlarında yansın Bir aldanışı daha sinene sığdır Unut sana değer vermeyeni Yırt at onlu tüm şiirleri Porsuğun sakin sularına ....
Bozma bir daha sakın tövbeni Alma kimseyi yaralı yüreğine Kapat bütün kapılarını Tekrar küs hayata ...
Düşle her geceölümü Yoldaş eyle kadresizliğini kendine O sana ihanet etmeyecektir Sıkı sarıl ecelin kara yollarına İzin verme bir fatiha okumasın sana Ruhun da yalan diliyle kirlenmesin Hadi söndür tüm sahte ateşleri....
Gam selleri aksın viranelerine Temizlesin içindeki imkansızı Yak onlu tüm resimleri Seni attığı cehennem ateşinde Boşuna bekleme gülmeyecek bahtın Hep yaşlar süsleyecek gözlerini Hep karanlık olacak dünyan Güneş hiç senin için doğmayacak Ve bir gün dalacaksın derin bir uykuya Seni tüm dertlerinden kurtaran Ebedi yolculuğa çıkarken Huzura erecek dertli ruhun ....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÜS HAYATA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÜS HAYATA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gam selleri aksın viranelerine Temizlesin içindeki imkansızı Yak onlu tüm resimleri Seni attığı cehennem ateşinde Boşuna bekleme gülmeyecek bahtın Hep yaşlar süsleyecek gözlerini Hep karanlık olacak dünyan Güneş hiç senin için doğmayacak Ve bir gün dalacaksın derin bir uykuya Seni tüm dertlerinden kurtaran Ebedi yolculuğa çıkarken Huzura erecek dertli ruhun ....
Çok güzeldi çok beğendim duygulu hüzünlü yaralı bir güvercinin gökyüzünde süzülüşü gibiydi
Kaleminizi sevgi dolu yüreğinizi kutlar saygılar sunarım..
Offff arkadaşım offf gece gece neydi bu bitanem umarım kurgudur :(((( hayat her şeye rağmen yaşamaya değer, hele yüreklerini satılığa çıkaranlara inat yaşamalıyız, çokça şiirdi kutlarım canımsın...
Küssekte hayata, hayat bize küsmüyor canım.Sevdklerimiz için, bizi sevenler için küsmemeliyiz.İnadına barışık kalmalıyız. Papatyam solmasın. Solanı soldururum haaaaaaaaaa Heyttttttttt be nasılım ama :))))
Kurgu dede içim rahatlasın papişim. öptüm güzel yüreğinden.Sevgilerimle...
Canım arkadaşım çok hüzünlü bir şiir olmuş; gidenin arkasından.. Ölümü düşlemen bi şiir olsun yalnız, gam selleri akıp gitsin porsuktan: yüzün hep gülsün.. Güzel hüzün yüklü şiirini kutluyorum.. Sayfadan çıkmak üzereyken şiire müzik eklediniz; harikydı her zamanki gibi; bu güzel yorumunu da tebrik ediyorum..
sevgimle, hep gülümse..
glenay tarafından 12/19/2011 12:04:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
Temizlesin içindeki imkansızı
Yak onlu tüm resimleri
Seni attığı cehennem ateşinde
Boşuna bekleme gülmeyecek bahtın
Hep yaşlar süsleyecek gözlerini
Hep karanlık olacak dünyan
Güneş
hiç senin için doğmayacak
Ve bir gün dalacaksın derin bir uykuya
Seni tüm dertlerinden kurtaran
Ebedi yolculuğa çıkarken
Huzura erecek dertli ruhun ....
Çok güzeldi çok beğendim duygulu hüzünlü
yaralı bir güvercinin gökyüzünde süzülüşü gibiydi
Kaleminizi sevgi dolu yüreğinizi kutlar saygılar sunarım..