ve ben bunları dolarken dilime teheccüd saatlerinde kokluyorum -limon çiçeklerini- aktarcı zamanın perde aralığında rüzgâra yalatırken ruhumu sen diye ortasına dalıyorum kitabın harf harf söküyorum adını derkenar ediyorum gümüş sözlerle bir manzume diziyorum tenhasına ulaşıp sevdanın sen duymasan da ey sevgili!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sus Kuşları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sus Kuşları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İmgeler, çağrışımları ve şiirin tınısı bir nefis bütünlük arzediyordu; ayrıca her şiirinizdeki merak uyandıran yapı bu şiirinizde de vardı... Seyal ve saygılarımı bıraktım Yahya Bey...
Sevgili Kardeşim, değerli edebiyatdefteri.com şairi Sayın: Yahya İncik,
Alışılagelmiş şiir kalıplarını aşan kurgu, vurgu, ve yazılış tekniğiyle muhteşem bir şiir olmuş Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Tekirdağ'dan tam puan geliyor.
Duygu, emek, sabır ve hünerle ortaya çıkardığınız nadide eserinizi tebrik ederken; başarınızın daim, kaleminiz her dem kudretli olması ve ilham perinizin başınızdan eksik olmaması dileklerimi sayfanıza bırakıyorum.
ve ben bunları dolarken dilime teheccüd saatlerinde kokluyorum -limon çiçeklerini- aktarcı zamanın perde aralığında rüzgâra yalatırken ruhumu sen diye ortasına dalıyorum kitabın harf harf söküyorum adını derkenar ediyorum gümüş sözlerle bir manzume diziyorum tenhasına ulaşıp sevdanın sen duymasan da ey sevgili!
Bu kadar mı güzel yazılır mükemmel... Çok derin duygular tebrik ederim... varolun sevgiler...