geceler biraz kırmızı birikmiş yorgunluklar biraz yılgın
aykırı takılmalı bir müddet ne bileyim şöyle klasik bir şeyler dinlemeli yeniden sevmeliyim sanırım cezası en ağır olan bu peki müebbeti gözüm kesiyor mu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mahremiyet Sen'fonisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mahremiyet Sen'fonisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
söz senfonisi ,yazılar dans etmiş birbiriyle tersden yazılan kelimeye dikkat kesilince durum ortaya çıktı şiirin toplantısı varmış hüzünle ....Güzeldi yüreğine sağlık ...
Bu muhteşem eser o yüreği okşayan sesinle birlikte sunulsaydı etkisi çok daha güzel olacaktı, lakin mikrofonun azizliğine uğradı işte... Her ne olursa olsun senin zekan, senin şiirin her daim üst seviyededir. Değerli kardeşim alkışlarımı gönderiyorum sana...
Gitgeller içinde kapalı ve açık duygular... Hangi şairdi hatırlamıyorum ama, lise edebiyat kitabında yer alan şiiri yorumlanıp açıklandıkça sadece gülümsemiş. Yanılıyorsam siz de öyle yapın:)) Okumaktan zevk aldım. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
ednâ bir telaş işte
bilirsin dengeyi tutturma uğraşı
ha bir de
hiç serçem kalmadı
dört kollu yeşilim
götür beni
biraz da bestelere kulak kesileyim
" çal kemancı
gelmeyecek o yalancı "
EMEĞİNİZE SAGLIK..SAYGIMLA..KUTLADIM