(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Emşeb şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Emşeb şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç bir Eylül bu kadar canını yakmamıştır okuyucusunun ve ki yeni şiirler doğurmalı Eylül kokulu şairimin kalemi her satırı kendi içinde vurmalı şair yeni şiirinde düşkün bir yara gibi inle inleki bize şiir doğursun yüreğin teşekkürlerimle
Hükümsüz kalmasın şiirin şair. Kendini şiir sananlara ders verecek hükümde o.. Eylül, Ah Eylül! Yol yordam öğrenemeyen Sevgili. Sevgiliye yazılan şiir hükümsüz olmamalı..
Anlam dolu harika şiir okudum ayakta alkışlıyorum Yüreğine kalemine sağlık Yüreğin susmasın ____________________________________________________________________________Saygılar
bir kız vardı güzeldi sanki ve senindi gözlerinde saklı bir 'belki' ve senindi anladı bir gün bitermiş herşey.. ve bitti o çocuk var ya o sendin sanki ve deliydi uyusaydı büyürdü belki ve deliydi derdi ki; "yarın bitermiş her şey".. ve bitti.
ver, ver ateşe.ver bizi.. bir iz bırak burda iz bırakanlar unutulmaz..
bir ev vardı küçüktü ve bizimdi odalarda balık yüzerdi ve bizimdi ver, ver ateşe evimizi bir gün hiç doğamadı güneş.. ve bitti ver, ver ateşe. ver bizi..
---
hükümsüz kalması dileğimle şiirinin gözlerinden öpüyorum can Bekir.
Şiir yazma heyecanlı bol tasarım düşünceli dilekler, kutlu Olsun...
Şiirinizi çok beğendim…
………………………….. Saygı ve Selamlar…