Zaman ömrümün ince gergefi Peşine düştüğüm hayalin Yegâne celladı Adım başı zincirlerini Dolayıp duran pranga Şu hazanın gününde Münzevi gülüşler savuran Edalı kahraman Düşme artık peşime
Harcanıp gitti bakışlarında Koca bir ömrün baharı-yazı Çek artık ellerini saçlarımdan Bırak da hükmünü süreyim Fukaralığını yaşadığım Ekim vurgunu günlerin
Ben ve sen aşina iki yolcu Sen hükümran ben bende Gece gündüz sende yol almışım Varırken ayrımına yolların Takipçilerim bekler boşuna Bilmezler ki ipler hep senin elinde
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EKİM VURGUNU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EKİM VURGUNU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tam da susmuşken diyeceklerim, sürüldüyse de kelimlerim, sen varsın.. en yakınımdan gitme olur mu?..bu kadar sahtelik varken hem de.. bu şiir tebessüm esintisi getirdi..:) kutlarım.. sevgimdesin daim...
Ben ve sen aşina iki yolcu Sen hükümran ben bende Gece gündüz sende yol almışım Varırken ayrımına yolların Takipçilerim bekler boşuna Bilmezler ki ipler hep senin elinde ....
sürgünce tarafından 9/29/2007 4:02:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
Zaman ömrümün ince gergefi Peşine düştüğüm hayalin Yegâne celladı Adım başı zincirlerini Dolayıp duran pranga Şu hazanın gününde Münzevi gülüşler savuran Edalı kahraman Düşme artık peşime tebrikler güzeldi.....
Zaman ömrümün ince gergefi Peşine düştüğüm hayalin Yegâne celladı Adım başı zincirlerini Dolayıp duran pranga Şu hazanın gününde Münzevi gülüşler savuran Edalı kahraman Düşme artık peşime çok güzeldi tebrikler......
Ben ve sen aşina iki yolcu Sen hükümran ben bende Gece gündüz sende yol almışım Varırken ayrımına yolların Takipçilerim bekler boşuna Bilmezler ki ipler hep senin elinde
güzel şiir kutlarım, iplerin herzaman elinizde olması dileği ile
esen kalaın
aslan