(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yürürlükteki Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yürürlükteki Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kimse yüreğinden dökülenleri izaha kalkmasın,yanlışlara süründürüyorsa onları.(GÖKHAN ÇAKMAZ)
YÜRÜRLÜĞE KONULMUŞ TÜM AŞKLAR, MAZİNİN YOLLARINADA TALANA UĞRATILMIŞTIR; LAKİN SEN BUZLU NEFESİNLE DİRENMİŞSİN SEVGİYE VE DERİNE DALABİLME GÜCÜNÜ GÖRMÜŞSÜN KENDİNDE.
YAŞAMIN HANGİ SOĞUĞU OLURSA OLSUN, YAŞANACAK TÜM AŞKLARA SELAM OLSUN, YAŞAMIN KİRLİ ÇARMIHLARINI SEVGİNİN ÜZERİNE KOYANLARA KARŞI MÜCADELE VERENLERE SELAM OLSUN, SELAM OLSUN YÜREĞİNİZDE YAKTIĞINIZ ÖLÜMSÜZ MUTLULUKLARA...
deniz deyince duruverdim... şiire çok yakışmış deniz, dizeleriyle sarıp sarmalıyor, en derine saklıyor... çok güzel şiir... ben karanlıktan korkmam bir de... :) yüreğine sağlık... sevgilerimle...
...
Özlemlerin en esmer yerinde ben seni denize sorsam '' Karanlıktan korkarım '' der
sürgünce tarafından 12/13/2007 11:28:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
YÜRÜRLÜĞE KONULMUŞ TÜM AŞKLAR,
MAZİNİN YOLLARINADA TALANA UĞRATILMIŞTIR;
LAKİN SEN BUZLU NEFESİNLE DİRENMİŞSİN SEVGİYE
VE DERİNE DALABİLME GÜCÜNÜ GÖRMÜŞSÜN KENDİNDE.
YAŞAMIN HANGİ SOĞUĞU OLURSA OLSUN,
YAŞANACAK TÜM AŞKLARA SELAM OLSUN,
YAŞAMIN KİRLİ ÇARMIHLARINI SEVGİNİN ÜZERİNE KOYANLARA KARŞI
MÜCADELE VERENLERE SELAM OLSUN,
SELAM OLSUN YÜREĞİNİZDE YAKTIĞINIZ ÖLÜMSÜZ MUTLULUKLARA...
SAYGILARLA,
GÖKHAN ÇAKMAZ.