(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NİLÜFER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NİLÜFER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"ömrümün karasına düşen beyaz Nilüfer bakışların neden bu kadar uzak gözlerin anlamsız derin kuyular gibi yankısız ve dost şarkılarından bigane"
eğer "vefa" sadece bir semt ismi değilse, kulakların bu vayeylayı duymaması imkansız... eğer "nisan"ın, yağmurun bir anlamı varsa dönmeli bir dost.. kelimelerdir yüreğe dokunan.. kelimelerdir herşeyi hatırlatan kelimelerdir "keşkeleri", "ahları" anlatan.... "dost şarkılarına bigane" olmamak gerek sevgiyle... vefa ile...
bu dizelerden sonra beyaz nilüferin sizi yalnız bırakması mümkün mü?dostluğunuz,sevginiz sonsuza dek sürsün inşallah......SEVGİ VE SAYGILARIMLA....İBRAHİM KARAÇAY
olağanüstü güzel.hem yapısı hem konusu ve kurgusu. herşey insani.evrenseli yakalamış.o zaman bu şiir yaşayacak demektir.her okuyan kendinden birşey bulacak,şiiri de şairi de unutmayacak.arasıra dönüp yeniden okuyacak,şiir dostları,seenleri. yazınca böyle yazmalı.kutlarım. beraberliğin devamı dilenir ya,olmasa da güzel bir hatıra olarak kalır.Ötelere kadar gider.
güzel bir dostluğun mükemmel bir yansıması sanki suya akseden.. sitem de işin tuzu biberi.. resimle bütünleşip kartpostal gibi olmuş ayrıca.. emek harcanmış her aşamasına.. kutluyorum..
En güzel yanı neydi biliyor musunuz , ömrümün karasına düşen beyaz Nilüfer Karşınıza çıkmış,yolu yolunuzdan geçmiş kocaman bir şansı bırakıvermiş kapınızın önüne içeri al dercesine,inanıyorum ki güzelliklere böylesine hasretken insan sanıyorum bunu asla geri çevirmemiştir...Suda kaybolmasına izin vermemiştir hayallerinin,umutlarının... Ve temennim;dostluğunuz bir ömür sürsün... Yüreğinize sağlık sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle...
beyaz Nilüfer
bakışların neden bu kadar uzak
gözlerin anlamsız
derin kuyular gibi yankısız
ve dost şarkılarından bigane"
eğer "vefa" sadece bir semt ismi değilse, kulakların bu vayeylayı duymaması imkansız...
eğer "nisan"ın, yağmurun bir anlamı varsa dönmeli bir dost..
kelimelerdir yüreğe dokunan..
kelimelerdir herşeyi hatırlatan
kelimelerdir "keşkeleri", "ahları" anlatan....
"dost şarkılarına bigane" olmamak gerek
sevgiyle...
vefa ile...