(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YANSIMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YANSIMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiriniz dört parçadan ve her biri ayrı mevzular içermiş. yani her parça ayrı birer şiir olabilecek evsafta..
Ellerimde ağrılı bir yaşam Dilimde ağırlığıyla kelimeler ne hoş bir ifade..oku oku bıkmazsınız.. derken ve.. Aşk dediğin neydi Bölüşülmüş yalnızlığın diğer adı Siyahın beyaza hüküm sürdüğü derken gerçekten çok derin manalar hissettirdi bana.. Tebrikler Yüreğine sağlık..
Çaresiz isyanların kapısında (ama asla o kapıdan içeriye girmeden) belli belirsiz şikayetlerle geçip gidecek ömürlerimiz...Çok güzeldi ve dokunaklı...Tebrik ediyorum
sevgili lizi gözlerimiz yolda kalıyor ama bir varsınız bir yoksunuz artık şiirlerinizi paylaşın daimi bizimle yüreğinize sağlık çok güzeldi keyfle okudum teşekkürler. sevgiler. tam puan benden.+ 5
Belki de isyan hakkıdır hayata karşı duruşun. Belki de isyan hakkıdır sırtımızda palazlananlara hayı demenin zamanı olduğu için.Gerekeçeleri haklı olduğu an insan bütün köprüleri atmayı bilmeli ve bütün prangalından kutulmayı Ve aşk söz konusuysa sözde o zaman sınırsız bir teslim oluş daha yakındır sevene sağlıcakla kalınız.
Kanayıp duran yaralar
Ellerimde ağrılı bir yaşam
Dilimde ağırlığıyla kelimeler
İnanılmaz güzel dizeler.....