Hiç hesapta yoktu ama oldu Sükût kabına sığmaz oldu doldu doldu Küçük bir şerâreyle kor oldu
Hiç hesapta yoktu Aslında hayâli bile zor çok zordu Onun gözleri denli bir şiir hayâl sınırlarının sonuydu Onun dudaklarına değmeyen bir harf nasıl şiir olurdu
Ve elleri... ah! O elleri... elleri gibi ak kağıtlar... Düşünmesi bile zordu. Sonra şiir yazdığını söylemek zordu hem de çok zordu
Hiç hesapta yoktu ama oldu Aşk vardı söz oldu Gözleri vardı gözlerim doldu doldu Şiir oldu
Aslında hiç hesapta yoktu bu baharın gününde sevdalanmak ona tutulmak gözlerinden d ü ş m e k dudaklarında yanmak ve ellerinde... ah! O ellerinde karar kılmak...
Hiç hesapta yoktu ama oldu Bahar oldu aşk oldu şiir oldu Hiç hesapta yoktu Gözleri gözlerime doldu
Hiç hesapta yoktu ama oldu Aklımdan bile geçirmemeliydim ama geçti Onun gözleri denli geçti dudakları gibi elleri... ah! O elleri gibi Bir an zihnimi yırtıp geçti Hiç hesapta yoktu ama...
Hiç hesapta olmayan oldu Akrep gerçeğin üzerinde durdu yüreğim doldu şiir kor oldu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HESAPTA OLMAYAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HESAPTA OLMAYAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hiç hesapta olmayanlar olmuş. zaten yaşamın ta kendisi değil mi bu? çok güzel bir şiir okudum tebrikler. kurdela çok yaraşırdı oysa...buda başkasının hesap edemediği şey olsa gerek.
çok güzel oldu. hem aşkı yakalamış olmak hem şiir. şimdi sırada ne var. adam gibi o aşkın tadını çıkarmak değil mi. ama nerdeeeeeeeeee siz gençler üç ayda çapıtını çıkarıyorsunuz.bir elbise bile eskitmeden daha aşkları öldürüyorsunuz. umarım sen öyle yapmazsın. imkanım olsaydı aşkları yaşatmanın sırlarını öğreten okul açardım.
Aslında hiç hesapta yoktu bu baharın gününde sevdalanmak ona tutulmak gözlerinden d ü ş m e k dudaklarında yanmak ve ellerinde... ah! O ellerinde karar kılmak... .......
vayyyy... yine harika şiir, yine harika duygular... yüreğine sağlık... çok güzel şiir... sevgimdesin... .)