masallar dinleye, dinleye büyümeye başlamıştık... aslında bizde birer masaldık, zamandan küçük zamancıklar çaldık. oyuncak yerine...gazoz kapaklarıyla oynardık.
sıkılıp, masalların birer köşesine girip saklandık... önce, Allaadin’in Sihirli Lâmbasındaki cinle oynamaya başladık. cin fikirlerini bize, biz de gazoz kapaklarımızı ona sattık.
birde baktık... eğlenirken, ağlamaya başladık. gözyaşlarımızı unutmak için, koşup başka masallar aradık,
yolda Pinokyo ile karşılaştık, gazoz kapakları bitti diye, burnumuzu sattık... kendi burnumuzla yalanlara başladık. rahat rahat sözümüzde durmadık.
nasılsa masallar gibi bir vardık, bir yoktuk. beynimizde cin fikirleri, yüzümüzde pinokyo burunlar... masala bir tekme attık, çıktık.
önce biz dolaştık, sonra ellerimiz, kollarımız, ayaklarımız... arkamızdan gelen sesler nedir diye dönüp baktık,
gülüyordu ardımızdan gazoz kapaklarımızla oyun oynayan tüm masallar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MASALDIK BİR ZAMANLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MASALDIK BİR ZAMANLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir varmış bir yokmuş diye başlar tüm masallar . O masalların içine dalar insanlar dinledikçe kendide içinde yaşar herkes kendini bulur o masalların içinde . Çok güzeldi sevgiler Selamlar. İyi geceler.
Çok mutluydum çocukken. Şimdi de mutluyum çok şükür.
Masalları okurken sadece okumaz, kendimiz içinde olurduk. Çikolatadan evim rüyalarımdan hiç eksik olmazdı. Boğazıma düşkünmüşüm demek, istediğim şey çikolatadan küçük bir kulübe.
Şimdi de olsa fena olmaz gerçi.
O güzel diyarlarda gezdirdi şiir yeniden, masallar diyarında. Çok güzeldi, tebriklerimle.
ÇOK ANLAMLI VE ÇOK GÜZELDİ BENCEDE İÇİMİZDEKİ O SAF O MASUM O YARAMAZ ÇOCUK HİÇ BÜYÜMESİN HEM ŞİİR HEM YORUM MÜKEMMELDİ YÜREKTEN ALKIŞLIYORUM SEVGİLERİMLE
Ya o misketlerle ne vururdum gazoz kapaklarını. Yatağımız altında bir bez torba içerisinde biriktiridim. Torba dolunca üzerinde karanfil desenleri çizilmiş tahta bavulun içerisine bir hazine edasıyla saklardım. Zagorların,Tom Miks'lerin yanına yatırırdım. Annem " eşek kadar oldun haaala kapak biriktiryorsun" derdi. Gülerdi herkes üztüme. Benim onların üstüne güldüğümü bilmezlerdi. Kutlarım. Nasıl kaçmış gözümden bu nadide şiir. Tebrik ediyor en kalbi şükranlarımı sunuyorum değerli şair.
TEŞEKKÜR EDERİM Şaire (eşşek kadar olduk ama hâlâ gazoz kapakları, masallar aklımızdan çıkmıyor...e ne yapalım bizim günahımız yok,hep boyu büyüten süt yapmışlar. Biri de çıkıp dememiş ki , bizim markanın sütleri AKIL BÜYÜTÜYOR diye.)
Hep masallarla büyüdük.Zaman su gibi akıp gitti.Masallar geride kaldı.Arıyoruz o masalları.Çünkü sonu hep mutlu biterdi...Masallarımızı çaldılar....Şiir harika,yorum harika...Kutluyorum...Saygı ve selamlarımla...
gazoz kapaklarım çoktu benim de bilyelerim sapanım da vardı çelik çomak da az oynamadım hani biz küçüktük o zamanlar ve dünyanın en şanslı çocukları idik masal dinlemeyi severdik karıncaların evi olduğunu düşünüp misafirliğe gitmeye çalışırdık
ah benim masalcım, yazdıkların hep benden, hepimizden ömrüne sağlık canım, masallarımız ölmesin, tekmelemesin kimse, biz de yeniden masal olsun herkes ezcümle........ SEVGİMLE CANIM, SEVGİYLE.
işte beni tarif eden kelimeler..bayıldım şiirinize..ses olan hanımefendiye de tebriklerimi sunarım..inşallah güne düşen olur..olmasa da benim için günün şiiridir..tebrik ve saygılarımla..sağlıcakla kalınız..
Çocukluğuma gittim ve gazoz kapaklarıyla masallarım arasında yeniden seçim yaptım..... Ve yine onlar kazandı ve ben yine aldandım....... Büyüdüm ve bu defa hayallerimi verdim masalların yerine Dönüp baktım yine onlar kazandı Ve ben yine aldandım.... .............. Saygılar .... Yine çok güzel bir anlatımdı.....
kırk bohça tarafından 10/4/2011 12:25:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
sıkılıp, masalların birer köşesine girip saklandık... önce, Allaadin’in Sihirli Lâmbasındaki cinle oynamaya başladık. cin fikirlerini bize, biz de gazoz kapaklarımızı ona sattık.
Biz mi masallarda yaşadık yoksa masal mıydık da yaşam bizdeydi .... hiç anlamadık sevgili şairim.
Gerçek ve emin olduğum tek bir şey varsa .Bir varmış bir yokmuşa çıkıyor bütün yollar. Ne varlığına tüm inancınla, ne de yok olacığına bir araf türküsü ilelebet dinmeyecek asla dudaklarımızda.
Her yönüyle çok güzeldi.Yüreğinize sonu mutluluğa, umuda, güzelliklere çıkan masallar dilerim her daim...Sevgimle.
Şükran AY tarafından 10/4/2011 8:59:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
Biz büyüdük umutlarımızı kirlettik. Umutlarımız kirlendikçe de biz küçüldük.Gazoz kapağınla oynanan, o tertemiz masum çocukluk günleri..İçten gelerek atılan o şen kahkahalar yitik seneler de kaldı...'' Bir maniniz yoksa annemler size gelecek'' demeler, çat kapı komşuluk geçmişte kaldı. Aynı apartmanda oturuyorsun ama selamlaşma yok, tanışma yok Gidip gelme hiç yok. Aynı yerde mi oturuyorsunuz yoksa konuk mu o bile bilinmiyor. Gerçekten masallara tekme atmışız biz.Çok güzeldi. Çocukluğuma götürdünüz beni O güzelim günlere, insanca yaşamın olduğu iyiliklerin paylaşıldığı, komşuluk günlerine gittim..Yüreğinize sağlık . Şiirle kalın
yürekten tebriklerrr..sevgilerimle