...........................................Daha kaç perdelik oyunun var hayat! ...........................................Beni böyle sahneye dikecek...
Düşün ki, biz ikimiz Denizi döşek, göğü yorgan yapmışız Aşka getirmişiz yastığımızı, yıldızyıldız Salmışız göz kırpmalarımızı sabaha, güne Merhaba demişiz, şenlik şenlik Çalmışız maskelerimizi yere, bi güzel Gülmüşüz Dökülmüş üstümüzden tüm ağrılarımız Mutlu olmuşuz...
Ne iyi olurdu değil mi sığınağım? Ne ortalıkta dert ne soytarı Ne de sustalı maymun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sığınağım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sığınağım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşün ki, biz ikimiz Denizi döşek, göğü yorgan yapmışız Aşka getirmişiz yastığımızı, yıldız yıldız Salmışız göz kırpmalarımızı sabaha, güne Merhaba demişiz, şenlik şenlik Çalmışız maskelerimizi de yere, bi güzel Gülmüşüz Dökülmüş üstümüzden tüm ağrılarımız Mutlu olmuşuz... <<
DAHİM OLSUN ÖZÜNÜZE COK ANLAMLI SEVGİ EMEK DOLU BİR ESER DAHA OKUDUK GUNUL SAYFANDAN SEVGİLER EKSİLMESİN KALEMİ BALDAN,
Daha kaç perdelik oyunun var hayat! Beni böyle sahneye dikecek... ========
Son nefese kadar gidecek bu oyun...Yaşam bazen acı bazen talı genellikle Hüsranla geçiyor.Duygular bazen mutlu çoğu zaman hüsrana uğruyor.Fani Dünya mutlaka bir İz bırakıyor. Yüreğinize sağlık Saadet hanım.
Düşün ki, biz ikimiz Denizi döşek, göğü yorgan yapmışız Aşka getirmişiz yastığımızı, yıldız yıldız Salmışız göz kırpmalarımızı sabaha, güne Merhaba demişiz, şenlik şenlik
ZEVK ALARAK OKUDUM..ÇOK ÇOK GÜZELDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..