Şaka olsun diye söz ediyorum aşktan Kimi zaman da, öylesine; inan! Platonik sevmeler varken hem Şaire, şiire, her derde deva Bol bol, ucuz ucuz, bedava Gidip de vurulur mu insan, aşka! Çeker mi kalp/karın ağrısı, üstelik Kör eder mi gözlerini kendi elleriyle! Ve fakat "Aşk, körlüğü sever" dersen Haklısın, amma lakin Kör olacak kadar Deli miyim ben!
Hey, sen! Cancağızım, sen! Altıyüzaltmışaltı’dan korktuğum kadar Karanlığım, nârım, dudak uçuğum Göz seğirmem, can ağrım, can pazarım Kırık dökük içimin cellâdı, sen! Kendini âşık olunacak sanan, adam! Gezinme gözlerimin önünden böyle Burnu havalarda, başı göklerde Yıldırım çarpar ya da masumiyetim Bu havalarla Bu havalarda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Altıyüzaltmışaltı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Altıyüzaltmışaltı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hey, sen! Cancağızım, sen! Altıyüzaltmışaltı’dan korktuğum kadar Karanlığım, nârım, dudak uçuğum Göz seğirmem, can ağrım, can pazarım Kırık dökük içimin cellâdı, sen! Kendini âşık olunacak sanan, adam! Gezinme gözlerimin önünden böyle Burnu havalarda, başı göklerde Yıldırım çarpar sonra ya da masumiyetim Bu havalarınla Bu havalarda İnan… ** evet sevgili şairem burnu havalarda gezenler çok malesef sevildim diye sevgiyi kaf dağının tozlu rafına kaldrıanlar.tebriklerimi bıraktım yüreğinin sesine. her dem şiirle*
Bu havalar carpacak benide bu gidisle Sevgili Saadet Hanim :) Iki arada bir derede bile dersten baskaldirip yazdiginiz siir bile sorgulayici , sitemleri dizelerde sakli , kehribar misali can(m)a vuran guzellikte .. Hep sevgimle...