(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ya Tutarsa? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ya Tutarsa? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu güzel şiiriniz bir virgül koydu zamana. ve bir hatırlayıştı, o güzel taze günlerimize. bitmez zannederdik o hayal günleri. geçti gitti, bitti. ya şimdi, şimdi. tebrikler değerli şair.
Ders çalışmayıp da şiir mi yazdınız, ne yaptınız dermişim :) Ama durumun farkında olmak vaziyeti idare etmek demektir belki de. Hayırlısı olsun. Hayat sınavınızda üstün başarı dileklerimle. Saygılar.
Sözde ders çalıştım çalışmasına da bir işe yaramadı galiba... Zaman kısıtlıydı, bir de iş güç (arada da sağlık sorunu) olunca, ha bir de yaş baş meselesini katarsak, olanlar oldu ve sanırım sınıfta kaldım...
Amaan ne olacak ki! Her yıl bir ders versem yeter... Tabi ömür yeterse :)
Yorum ve beğeninize teşekkür ediyorum, sağ olun. Saygılarımla
özgün bir şiir. özeleştiri daha da güzel. bu aralar herkesin kaçtığı fakat sizin cesaret ettiğiniz... severek ve ibretle okuduğum dizelerdi. tebrikler ve saygılar...HŞT
Yeminime de (hikaye bölümüne yazdığım) kimse inanmıyor artık, hep şu eklenen resim yüzünden :)
Ama yazan ne için yazsa da, okuyandır asıl anlamlandıran şiiri... Yorumunuzda da haksız değilsiniz; çünkü şiir, yorumda belirttiğiniz gibi anlatıyor kendini...
Yorumunuzdan ve beğeninizden dolayı çok teşekkür ediyorum, sağ olun.
Biri iyi sayılır Biri, eh şöyle böyle Biri hepten vasattı /ama zaman yetmedi!/ "Ya tutarsa?" dediğim... ,,,, EMEĞİEN ÖZÜNE SAĞLIK CANDAN EMEK DİLERİM SEVGİLER
ve bir hatırlayıştı, o güzel taze günlerimize.
bitmez zannederdik o hayal günleri.
geçti gitti, bitti.
ya şimdi, şimdi.
tebrikler değerli şair.