(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Daha Ne Olsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Daha Ne Olsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Can çekişiyor Saadet Mutlusun… Daha ne olsun!.. ===============
Hayatın gerçek yaşamı ne güzel işlenmiş şiirdi. Yüreğinize sağlık Saadet hanım... Her sıkıntının sonunda karanlığın sonunda Aydınlık vardır. Tebrik ederim.
Son dedi siir ," Daha ne olsun!.."diyerek ve cok guzel finalle dusunmeye itti okuyani , siir yuregindeki muhattabini .. Yurekten kutladim Sevgili Saadet Hanim sizi ve kaleminizi. Hep sevgimle..
Öyle veya böyle susarız, sunulan hayatı yaşar ve yaşarken kimi zaman hüzün, kimi zaman sevinç soluruz ve böylecegeçer gideriz; maksat anlamlı bir iz bırakmak olmalı , sevmek, sevilmek de bu izlerden en önde geleni olmalı derim... Güzel, anlamlı bir şir okudum... Selam ve saygılarımla...
Sustum Sağım solum hep hasret Sensizliğimse gurbet Ellerini kınala Can çekişiyor Saadet Mutlusun…
Daha ne olsun...
Evet daha ne olsun candan değerli si var mı ,varsa yâr mi yâr sa vefasızsa mtluolursa şaşılmz tebrik ediyorum sevgili şairem usta kaleminizi duygulu yüreğinizi başarılarınız bitimsiz olsun selam sevgimle.