Cantanemmm... Şimdi esir düştüğüm topraklardan yazıyorum sana Karayelin kara yazılar yazdığı Tutsak iklimlerin coğrafyasından
Enlem-boylam hesaplamalarının olmadığı bir bilinmezin Paralel çizgilerinin kesişmediği Kavşak noktalarına trafik lambalarının dikilmediği bir coğrafya
Mektubun hamuru kan ve irin Mürekkebiyse yağlı urganlardan sızan Asfalt karası bir şey, adını koyamadığım
İnsan arası ölümlerin sunulduğu öğünlerde Bir yudum veda alıyorum boğazıma takılan lokmaya inat Zincirlerin kestiği bilek sesleri arasında Adımlar sürüklenirken... Yolcu hansız, han yolcusuz bir yürüyüş
Dudaklar haykırışlara gebe Dil fermansız, cümle hükümlü, harfler intihar modunda Bir noktaya sabitlenmiş bakışların deryasında İsyan nöbetleri tutuyor anılar...
Uzak diyarların hasretini doğururken karanlık Bir bıçak gibi kesiyor düşlerimi soğuk bir ses Hadi uyusun herkes
Ve... perde... Kapandı ışıklar, şimdi ölmek zamanıdır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİMDİ ÖLMEK ZAMANI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİMDİ ÖLMEK ZAMANI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ustaca anlatım yaşanmışlıkların perde aralarında soluklanan bir sanatçının alınterini gördüm ve birbirine zamanlı bağlanan anların ortaya çıkardığı enfes bir görüntüydü şiir okudum okudum okudum okuyorum.........
"Uzak diyarların hasretini doğururken karanlık Bir bıçak gibi kesiyor düşlerimi soğuk bir ses Hadi uyusun herkes" Bu bölüm her şeyi özetliyor. "Cantanemmm..." Olmasa nasıl dayanır can... ---- Tebrik ederim.
Mektubun hamuru kan ve irin Mürekkebiyse yağlı urganlardan sızan Asfalt karası bir şey, adını koyamadığım ... Ve... perde... Kapandı ışıklar, şimdi ölmek zamanıdır Çok güzeldi.saygı...
hani derlerya sen neymişsin diye 10 numara demek geliyor içimden herbir satırı çok güzel ama ben burda takılı kaldım Dil fermansız, cümle hükümlü, harfler intihar modunda 10 numara dedim ama sanırım puanlardan 5 tıklamam gerek 2 kere... sevgilerle...:)
Cantanemmm... Şimdi esir düştüğüm topraklardan yazıyorum sana Karayelin kara yazılar yazdığı Tutsak iklimlerin coğrafyasından
Enlem-boylam hesaplamalarının olmadığı bir bilinmezin Paralel çizgilerinin kesişmediği Kavşak noktalarına trafik lambalarının dikilmediği bir coğrafya
Değerli şaire arkadaşım,coğrafi terminolojiyi çok güzel kullanmşsınız.Bütün bu coğrafya insanın hizmetine sunulmuş olup,onun mutluluğuna amade kılınmıştır.Benzetmeler duygular güzel,yazdıklarınıza islam dünyasında emperyalistlerin estirdiği zulüm coğrafyası için sözüm yok,yalnız mutluluk coğrafyasını da alsaydınız.Daha harika olurdu.Örneğin şu anda Başkent'te harika bir sonbahar mevsimi var.İçim içime sığmıyor.Cennet gibi güzel ülkemiz insanımız,bizlere de bu mutlulukları dile getirmek uygun olur,kanaatımca bir şair olarak.şimdi güzel ülkemde özğür olarak yaşamak zamanı derim.
" İnsan arası ölümlerin sunulduğu öğünlerde " dizeleri güzel bir anlatımla sunmuşsunuz zemindeki resimden çok şiirinizi öne çıkarmanız dileğiyle , sevgiyle kalın!
off off ya olmaz ki böyle de efkar bastı gönüü yine, çok güzel bir şiir ama yine de "Yaşamak Zamanı olsun şimdi!"...Sevgili Arkadaşım yapmamız Gerekenler başlıklı yazımı bi okur musun? Sevgiyle kal...