Ardıma bakmadan yürüdüm, Ruhumu sende bırakarak. Biliyorum, şayet baksaydım Gidemezdim. Yaşlı gözlerini, mahzun yüzünü Zihnime kazıyarak gittim Sen "gitme" demektesin, Bense kalmak istemekteyim Ne çare mecburi bu gidişim. Yüzbinlere uyarak yürüdüm. Yüzlerle aynı adımda yürümek üzere. Sen bıraktığım yerde nöbettesin Bense gittiğim yerde. Sen beni beklemektesin Ben, vatanı.
Giderken ardımsıra çalan davullar Şİmdi trampet ritminde Son busen, hala duruyor yüzümde, Nemli ve sevgi dolu Son olarak sardığın vücudumu, Şimdi silahımın kayışı sarmalamakta.
Doğan her gün bir çentik, Burda yirmidört, bir ediyormuş; Öğrendim. Her batan güneş ayrı keder Gözlerim ufukta, ruhum yanında Kör bir kurşunun göz hapsindeyim. Koyu kara gecenin, Böğründe saplı kara gözlerin. Hangi yöne baksam orada.
Hep seninleyim düşlerimde Kalk borusunun insafında "Gel" diyorsun bir tanem, lakin; Emrin vuslatı kestiği yerdeyim, Şafak hala karanlık, dönemem.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MECBURİ GİTMELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MECBURİ GİTMELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biliyorum, şayet baksaydım Gidemezdim. ............Allah aşkına nedir bu gitmeler ve nedir bu keşkeler. Bu kadar kolay mı harcanıyor sevmeler ve sevgililer. Yazık. Kutluyorum.
saygılar