esrik bir telaş! daralıyor yine ufkun kızıl karanlığında güneş törpülemek istiyorum kök salmış yumrular dibinden
bir buhrandır kaçış kendinden kan ter içinde
cezbeden bir karanlık tuttum ellerinden yap-boz oyunu oynadık yılarca gündüz oynarken sarı cadının saçlarında gün dönümü dolun ayda; kan damlar dişlerinden.
ihanet, paslı hançerini vurunca sin’ine nefislerde iz kalır elmanın içine düşünce kurt ayıklasan pirincin taşını karışır birbirine
koyunlar da sayılmaktan yoruldu karanlık çitlerde sabır taşı eridi leyla’nın yüreğinde çöl vurgunu teninde savrulur isyanın tınısı kalmamışken dizlerinde ki feri duyguların zulüm etmeyin durun!
ilahi kılan, meryem’in masumiyetindeydi çarmıha gerdiğimiz aşk
gidiyorum, ruhumu sevdaya takas edip yüreğimi de ateşe boş beden, ruh; örs/ vicdan; çekiç son bir nefes çekip… çarmıha gerilen aşkın siluetine bürünüp azat ediyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇARMIHA GERDİĞİMİZ AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇARMIHA GERDİĞİMİZ AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gidiyorum, ruhumu sevdaya takas edip yüreğimi de ateşe boş beden, ruh; örs/ vicdan; çekiç son bir nefes çekip… çarmıha gerilen aşkın siluetine bürünüp azat ediyorum...
DUYGULAR DERİLİĞİN PINARINDAN KANA KANA AKMIŞ KUTLAR SEVGİLER SUNARIM...
ilahi kılan, meryem’in masumiyetindeydi çarmıha gerdiğimiz aşk
gidiyorum, ruhumu sevdaya takas edip yüreğimi de ateşe boş beden, ruh; örs/ vicdan; çekiç son bir nefes çekip… çarmıha gerilen aşkın siluetine bürünüp azat ediyorum...
Tebrik ediyorum. Çok güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
TEBRİKLER
DİLERİM YAŞADIĞIN ŞEHİR VE ADIM ATIĞIN HERYER NEŞE VE HUZUR DOLAR
SELAM SAYGI VE DUA İLE
A.E.O