İlerliyor sürekli, sayfalar okundukça. Heyecan sarıyor hep, sonuna yaklaştıkça. Ömür denilen nimet, benziyor bir kitaba. Sakın atlama sayfa, bitirelim mutluca.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖMÜR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖMÜR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfalar okadar çabuk okunuyor ki.Sonuna geldiğiniz zaman,ne çabuk bitti keşke biraz daha devam etseydi diyorsunuz. Bazı yerleri hüzünlü ,bazı yerleri sevinçli ve heyecanlı sürüp gidiyor. Dörtlükdeki imgeye hayran oldum efendim. Kaleminiz daim olsun.saygılar.
İlerliyor sürekli, sayfalar okundukça. Heyecan sarıyor hep, sonuna yaklaştıkça. Ömür denilen nimet, benziyor bir kitaba. Sakın atlama sayfa, bitirelim mutluca.
Erdoğan Ayan (eayan) ************************************ Sayfalar atlanmasın, oku gece ve gündüz; Ne Kendin üzülesin, ne de hiç kimseyi üz... Görüldüğü üzere, yollar değil ki dümdüz.. Torba da değil ağız, istediğin zaman büz...
Yine çok hoş bir dörtlükle sayfaya pike yapmış ve de düşmüş şiir...Küt!... Bomba gibi. E ben durur muyum? Çok beğenim ve bir de dörtlüğümle meydan okurum elbette.. Erdoğan Bey, takdirlerim çoktan daha çok!...KUTLUYORUM Kaleminizi!...
Dörtlüğünüz ile yorum çok muhteşem olmuş. Zz ler hakimiyet kurmuş. Apayrı bir güzellik katmış. Tekrar tekrar okuyorum. Kimse üzlmesin. Herkes mutlu olsun. Malesef yollar değil düz. Hep iniş çıkış. Teşekkür ederim Güler hanım. Hep bu güzelliklerle varolun.
Sayfalar okadar çabuk okunuyor ki.Sonuna geldiğiniz zaman,ne çabuk bitti keşke biraz daha devam etseydi
diyorsunuz.
Bazı yerleri hüzünlü ,bazı yerleri sevinçli ve heyecanlı sürüp gidiyor.
Dörtlükdeki imgeye hayran oldum efendim.
Kaleminiz daim olsun.saygılar.