Benim dağlarımda, Mor sümbüller kokardı, Gelincikler açardı çocukluğumda, Sevdalar yaşanırdı sis çökmüş eteklerinde, Ozanlardan dinlerdim dağlarıma yazılmış içli türküleri, Çiçekler ve barış çok yakışırdı, şık düşerdi ülkemin dağlarına benim,
Zirvesi kara dumanlı, Şimdi viran oldu kan kokar dağlarım benim, Ellerinde keleşlerle, kalleşlik pusu kurmuş kardeşliğe, Yaralı yanık yüreklerde kaybedilen canlara, hüzünlü ağıtlar yakılır, Barış küskündü şimdi, şık düşmedi ölüm, şık düşmedi gözyaşları dağlarıma benim,
Yüreğin buz kesmiş, Nefret doldurmuşsun şarjörüne, Düşmanlık dökülür dilinden mermi gibi vurur beni, Dost değil kahpedir yüreğin, kan kırmızıölüm saçar namlun senin, Kirli elerini sürme, beyaz açan kardelenlerime, mezarlık değildir ülkemin dağları benim,
Hey! eşkıya seni gönderen hainlere söyle; Ne ölüm kusan silahların, ne de vahşet saçan bombaların, Yetmez onların güçleri, barışa kardeşliğe sevdalı halkıma benim, Ödlek halleri kahpeliklerinden belli, masum bebelere yeterdi güçleri, Görmediler mi? Edirne den Kars’a İzmir’den Mardin’e Antalya’dan Hakkâri’ye Van’da tek yürek oldu milletim benim, sizin gücünüz yeter mi sandınız bölmeye bizi,
Kahpe teröre inat, Ilgaz’dan cudi’ye toroslar’dan ağrı dağına kadar, Bir gün, mutlaka rengârenk barışçiçekleri açacak ülkemin dağlarında, Türküler söylenecek, dilden dile halaylar çekilecek, davulun zurnanın eşliğinde, Bizler ne parayla, ne pulla, ne silahla, ne de zorla sevmedik birbirimizi yüreklerimiz ezelden,BARIŞIK... Bizim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BARIŞ/ŞIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BARIŞ/ŞIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğin buz kesmiş, Nefret doldurmuşsun şarjörüne, Düşmanlık dökülür dilinden mermi gibi vurur beni, Dost değil kahpedir yüreğin, kan kırmızı ölüm saçar namlun senin, Kirli elerini sürme, beyaz açan kardelenlerime, mezarlık değildir ülkemin dağları benim,
Kahpe teröre inat, Ilgaz’dan cudi’ye toroslar’dan ağrı dağına kadar, Bir gün, mutlaka rengârenk barış çiçekleri açacak ülkemin dağlarında, Türküler söylenecek, dilden dile halaylar çekilecek, davulun zurnanın eşliğinde, Bizler ne parayla, ne pulla, ne silahla, ne de zorla sevmedik birbirimizi yüreklerimiz ezelden,BARIŞIK... Bizim.
Duyarlı yüreğinizi kutluyorum. Güzel ve anlamlıydı şiiriniz. Saygı ve selamlarımla.
Kahpe teröre inat, Ilgaz’dan cudi’ye toroslar’dan ağrı dağına kadar, Bir gün, mutlaka rengârenk barış çiçekleri açacak ülkemin dağlarında, Türküler söylenecek, dilden dile halaylar çekilecek, davulun zurnanın eşliğinde, Bizler ne parayla, ne pulla, ne silahla, ne de zorla sevmedik birbirimizi yüreklerimiz ezelden,BARIŞIK... Bizim.
biz bir ve bütün yürüdük bu yollarda dost sevgilerde kal...
Kahpe teröre inat, Ilgaz’dan cudi’ye toroslar’dan ağrı dağına kadar, Bir gün, mutlaka rengârenk barış çiçekleri açacak ülkemin dağlarında, Türküler söylenecek, dilden dile halaylar çekilecek, davulun zurnanın eşliğinde, Bizler ne parayla, ne pulla, ne silahla, ne de zorla sevmedik birbirimizi yüreklerimiz ezelden,BARIŞIK... Bizim.
YÜREKTEN YAZILMIŞ BU GÜZEL DİZERİ YAZAN KALEMİ EN İÇTEN DUYGULARLA KUTLARKEN.YÜCE RABBİM KARDEŞLİĞİMİZİ BOZACAK HER TÜRLÜ OYUNLARDAN ÜLKEMİZİ VE MİLLETİMİZİ KORUN..
Kahpe teröre inat, Ilgaz’dan cudi’ye toroslar’dan ağrı dağına kadar, Bir gün, mutlaka rengârenk barış çiçekleri açacak ülkemin dağlarında, Türküler söylenecek, dilden dile halaylar çekilecek, davulun zurnanın eşliğinde, Bizler ne parayla, ne pulla, ne silahla, ne de zorla sevmedik birbirimizi yüreklerimiz ezelden,BARIŞIK... Bizim.
inşALLAH
BİRGÜN ÇİÇEKLER ÖZGÜRCE AÇACAK BÜTÜN ÇİÇEKLER KENDİ KOKUSUNU YAYACAK KAN KOKMAYACAK BİRGÜN GÖZYAŞLARI DİNECEK ANALARIN YÜREKLERİ SIZLAMAYACAK BAŞLARINA MAVİ YAZMA BAĞLAYACAKALAR KARALARI SİLECEK İNŞALLAH
hüzünlü istanbuldan selam saldık vana yüreğimiz kavrulda ağıt yakarken ana dağlarda canavarlar susasalarda kana kimse zarar veremez ay yıldızlı vatana.
Kahpe teröre inat, Ilgaz’dan cudi’ye toroslar’dan ağrı dağına kadar, Bir gün, mutlaka rengârenk barış çiçekleri açacak ülkemin dağlarında, Türküler söylenecek, dilden dile halaylar çekilecek, davulun zurnanın eşliğinde, Bizler ne parayla, ne pulla, ne silahla, ne de zorla sevmedik birbirimizi yüreklerimiz ezelden,BARIŞIK... Bizim.
Yüreğin buz kesmiş, Nefret doldurmuşsun şarjörüne, Düşmanlık dökülür dilinden mermi gibi vurur beni, Dost değil kahpedir yüreğin, kan kırmızı ölüm saçar namlun senin, Kirli elerini sürme, beyaz açan kardelenlerime, mezarlık değildir ülkemin dağları benim, ****************************************************** Kükremiş yürek... Şahlanmış duygular. Dur duraksız çağlasın bir ömür, tutan mı var!?..Ucunda VATAN var, ucunda TOPRAK,BAYRAK, Millet var...Kanımız, canlarımız var!.. Şair, çok yaşa... Dünyalar Kadar...
Kahpe teröre inat, Ilgaz’dan cudi’ye toroslar’dan ağrı dağına kadar, Bir gün, mutlaka rengârenk barış çiçekleri açacak ülkemin dağlarında, Türküler söylenecek, dilden dile halaylar çekilecek, davulun zurnanın eşliğinde, Bizler ne parayla, ne pulla, ne silahla, ne de zorla sevmedik birbirimizi yüreklerimiz ezelden,BARIŞIK... Bizim.
Pozitif duygular ileten harika bir kardeşlik şiiriydi. Beğeni ve takdirle okudum. Kaleminiz daim olsun efendim. Selamlar.
Biz yüreğinden seven bir mlletiz. Kavga etsek dövüşsekte, felaketlerde birlik olur tek yürek atarız.Tarih bunun örnekleriyle dolu.Bir daha böyle felaketler yaşanmasın ülkemde diliyorum.Van'da ölen kardeşlerime rahmet yakınlarına sabır versin YARADAN.Yaralılara acil şifalar.Van'la beraber tüm TÜRKİYE ağladı.Duyarlı yüreğinze teşekkür ediyorum Sayglar.
Başa gelen çekilir...
............................................Saygı ve selamlar..