gözlerin hapsettiği nemi sildi çocuk ’’apansız bir hastalığım var’’ derken ağlama ki; bir umudum kalsın geleceğe dair...
uçur beni olur mu? küçük parmaklarının arasında tuttuğun uçurtman gibi gökyüzü ve ufkun kesiştiği noktanın tam ortasında bırakmadan eskiden olduğu gibi saçlarını savursun rüzgar oynayıver; hayatla tekrar kaybeden ne sen ne o olmamalı....
çocukluğunu yaşamanı görmek istemem miydi suçum?.. nasıl ağır bir cezaya çarptırıldım hıçkırırcasına dökemediğim damlanın içinde boğulurken aynı ölüme de birlikte yürümeliydik.. sırf senin alacağın nefes için ciğerlerimi yırttım, karın boşluğuma saplanan her acını mutluluk bildim gülüp geçtim..
’’“ellerinle diktiğin bohçaya/ser şöyle yatır gençliğini/katlanan bir zamanı iyi sakla ki/
duymak ister gün gelir de/anasının kokusunu bir hayırlı evlat/koklar/ belki o saf o hâlâ’’
keder gemilerimin okyanusa açılmasına izin verme izin verme çocuğunun arkasından el sallayan o anne resminin çizilmesine..
ateşin suyu yakması kadar imkansız olmalı evladın, annesini ardında bırakması!.. oysa hayata seni emanet etmiştim anladım ki o sana iyi bakmadı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
soyadı ÖLMEZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
soyadı ÖLMEZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutlarım duyarlı yüreği
Allah sevdiklerine bağışlasın inşallah bebişi
selam ve saygılarımla