(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
elma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
elma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yorgun hayatın küf kokusu...kirli..! hangi yeşilden çalındı kırmızı ve hangi küflü sarıya gizlendi yaşanmışlıklar adımız kadar... kutlarım şair... ozzy
Şiirin ismi oldukça yukarılarda kalınca; Havva Anamızın elmayı ısırmasından dolayı suç işlemiş olması ve genel olarak kadının adını şiirinizde kirli olarak tasvir etmiş olabileceğiniz aklıma geldi..Nitekim yorumu bu düşünce ile yazdım..
Ayrıca tam not vermiş olmamın sebebi; jetonun sonradan düşmesi ve şiirin başlığını görmem oldu.. Yoksa sıfır dahi vermeyecektim ya:))
Neyse yanlış anlaşılmadan ötürü özür..
Şimdi tekrar bir eleştiri sorusu; Elma kirlimi sizce?
ömer bey sizi ve yorumunuzu anlamış değilim.üstelik şiire 5 puan da vermişsiniz.insan herşeyi anlamak zorunda değil tabiki de en azından anlamış gibi gözüküp eleştirmesi hayli traji-komik..ben hangi kadına kir demişim?şiirin ismine bakın belki daha kolay anlarsınız.iyi akşamlar..
kırmızı ve hangi küflü sarıya gizlendi yaşanmışlıklar adımız kadar...
kutlarım şair...
ozzy