dinle hırsı kucağında çocuk çek burnunu içine bozdurma suratının oktanını düşürme benzini cumbadan bir damlacık, iki kaşıksın zaten gemilerin batmış artık kabul et seni sığınacak liman yok bu y/aman ellerde!
at elinden çoktan bitmiş o parfüm şişesi sen parafin aşıla yine burnuna sokul asil yüreğinin avlusuna dur! yürüme öyle dumura yelkenli sok ellerini göğünün altına öpüştür yanaklarını paltonla dur çocuk dur! sular soğuk olur bu mevsim buralarda! öldürür!
Atlantis çok uzaktır buraya üç sapan boyu en azından gidemezsin o sana gelmeden bumerang adımlarmış! yalan hem kim dedi sana bir torbadır bulutlar ve boşaltır içini, karnını yarınca, bocalar tüm resimleri yırttın demek bir rimelle kayıp bulunur mu ha! dudaklarımın izi onda hâlâ!
hiç mi okumadın afili çocuk en iyi ölmektir! kurşunlanmak! bozulmasın istersen ayarın en iyisi o s/ilaha hiç kurulmamak!
dokunulmaz heykellere! düşünesin diye dikilidir o dur soyunma çıplak olmak üşütmez ne demek senle hemfikir olan sadece zafiyetin bak, şeffaf öksürüyorsun lâkin farkında değilsin güller bile kalın urbaları sever sen çıplandıkça örtünüyorsun, görebilsen - bir şeyi arıyorsan sen kaybolmuşsundur aslında, aranmıyorsan!- rind fakiri de sayılmazsın hem ve hiç üşümezsin elbette düşünürken de giyiniksen!
dünyanın sonu değil hem yaşarken ölmek! daima kuzeye giden, güneyden gelir! ilk kez mi sevdin yoksa korkma ölmez zaten ilk darbeyle sürgün başka şeydir, b/aşka mülteci aklını zayî eder giderken, o melûn cezir bi/lincini zayıflatır hepsi o! yaşarsın yine kendine iliklenerek bir ölü yaşatırsın belki akvaryumda yine anneni hatırla mesela! olmaz mı olmasın iyi... kendini bağlarsın bir çaputa ! öyle değil ama in o tabureden!
sende kabahat yok seninle oyun oynayan değil sana oyunu öğretende hata a be çocuk hiç avuçta gül büyür mü! kıtalararası bir payedir bu karanlık -ayrılık- icabı icadından yaşça büyük seviyorsan yaşarsın seversen ölür!
boşa dememişler küçüğüm ayrılık, kendini kendinden zoraki tedavül!
giyin artık aklını içine balkanlardan gelen boğuk salâ dokunur sonra ruhuna* üşüdün hadi örtün!
ToprağınSesi
not: * dize Feyza Can’a aittir. Teşekkürlerimle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şeffaf Zafiyetli Öksürük şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şeffaf Zafiyetli Öksürük şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
not:bir hikaye vardi yanlis anlatmayim; yokustan herkesin aklini atmislar,isteyen istedigi akli alsin demisler. herkes kosup yine kendi aklini yakalamis:))))
bak gökyüzüne ,bir ebemkuşağı
.