(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne mal ne mülk,geride bırakacağımız en güzel miras bir tatlı dil bir güler yüz..İnsanın en güzel maneviyatlarıdır sevgi saygınlık..Dostlar ise çok az onlara ise hep ayrılıklar düşüyor bu hayatta.
arkanızdan miras kavgası çıkacak emin olabilirsiniz, en çok bana kodu diye... saygıyı,sevgiyi,ayrılık acısını kalbiniz miras bırakmaya devam etsin... biz aramızda kavga dövüş paylaşırız. ALLAH uzun ömür versin.
Mezar taşına kazımayı mı düşünüyorsun bu mührü dost... Hayırdır.....nereye.... Yok öyle..... Redd-i Miras davası açarım bak ona göre... Sağlıcakla kal...
İyi ama bu bıraktıklarınızın hiç biri para etmiyor. Yarın miras bölüşümünde kavga çıkacak. Ülkemde malesef ki insanlar maddi karşılığı olanlara bakacak.
Keşke dediğiniz gibi saygınlık, sevgi değer bulsaydı.
Bir ülke ki hırsızıyla gurur duyup onu beyefendi yapıyor. gerçek beyefendilerin yüzüne bakmıyor...
İşte gördünüz sayın Çınar; Aileniz bıraktığınız mirasa razı olabilir belki ama ya dostların... Bak işte hiç biri razı olmuyor bende öyle :))) Ama şu bir gerçek siz her nekadar onları ailenize bıraksanız da dostlarınız da pay alacaklardır bunda emin olabilirsiniz. Sevgiyle kalın daha uzun seneler yaşayın.
Bu nedir veda eder gibi. Durun nereye böyle? Eşinize ve çocuklarına bıraktuğınız miras, çok güzel çok da anlamlı ama ben payıma ayrılık istemiyorum ki... Yüreğinize sağlık, sevgiyle kalın...
Sevgili Hocam gerçekten harika, bir miras.. ve bir kaç defa okunması gereken, Güzel bir şiir, güzel bir çalışma... Elleriniz ve yüreginiz dert görmesin... Başarınız daim olsun...
Dostların kalplerinde hattı hiç kesilmeyen telefonlar bulunur. Gerçek dostlar bu telefonlar ile konuşur, yan yana olmasalar da ayrılmazlar. Çünkü hakiki dostluklar zaman ve mekanın öldüremeyeceği kadar ölümsüz, bıraktığınız ayrılığı kabul etmeyecek kadar da vefalıdırlar. İhtiram ile selamlar, acizane tebrik ederim efendim.
herkese bolca birşeyler kalmış ne güzel zenginsiniz desenize...çok güzel kısa ama anlam yüklü bir şiir okudum yine kaleminizden...saygı ve sevgiyle kalın...
Karıma, Yillardır alınterimle kazandığım, Saygınlığımı. Çocuklarıma, Her gün bir kenarda biriktirdiğim, Sevgimi. Dostlara da, Ayrılığı bırakıyorum... ................... insanın gerisinde bırakabilecekleri olması ne kadar güzel.ama giderken götürdükleri. kaleminiz daim olsun saygılarımla
Kutluyorum
Bahar