(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yaa ölüm sözünü sevmiyorum. ama şiiriniz de çok güzel şimdi bu sözü sevmiyorum diye güzel demeyeyim mi? yok dedim bile gerçekten çok güzel. saygı ve sevgiyle kalın...
harika bir duygu seli hüzün yağdı şairin yüreğinden mısra mısra ankara sokaklarına kalem dile geldi el uzattı topladı onları koydu sayfaya yüreğimiz bu şiirle demlensin diye...
Ölüm belki de o kadar zor değil. Çalsın sevda şarkıları hasret akşamlarında, Dolaşsın düşünceler Ankara sokaklarında, Umudun dağların ardında kaybolduğu anda, Bir çınarın devrilmesi hiç de zor değil...
Yalnızlığımı vurdu yüzüme, Bana çıkardığı tek davetiye belki de ölüme, Veda busemi verdim ya gülüme, Ölüm belki de o kadar zor değil. Çalsın sevda şarkıları hasret akşamlarında, Dolaşsın düşünceler Ankara sokaklarında, Umudun dağların ardında kaybolduğu anda, Bir çınarın devrilmesi hiç de zor değil...
Baydereden Göle sevgiler:)) Valla duygular ve Ankara, ne desem ki hoş ama buruk, neylersin, "kader diyelim gitsin" Sevgiler.
"Yokluğuna üç gün dayanabildim Seni aradım Ankara sokaklarında Ben ağladım yağmur yağdı yağmur yağdı ben ağladım Ağlamaklı bir halde Ankara'dan ayrıldım..."
Ankara'dan Ayrıldım şiirime bu dörtlüğü şarkısında bestecisi Ruhi birkalır eklemişti, onu anımsadım, kulakları çınlasın.
Çalsın sevda şarkıları hasret akşamlarında, Dolaşsın düşünceler Ankara sokaklarında, Umudun dağların ardında kaybolduğu anda, Bir çınarın devrilmesi hiç de zor değil...
Umutlar su versin çınarın toprağına diyerek güzel şiirinizi selamlamak istedim.... Dostça, kardeşçe
Yoruldum artık.. Taşımayan bu ayaklar benim değil, Görmeyen bu göz, ............işitmeyen bu kulak, ....................hissetmeyen bu dudak.. Boşlukta serseri mayın gibi dolaşan bu düşünceler, Hatta; Akordu bozulmuş bu yürek de benim değil. Ankara sokakları,
Çınar kardeşim anlaşılan Ankara sokakları çok şeyinizi almış elinizden.
Çok manidar bir şiir. Yüreğinize sağlık. Tebrikler. Selam ve muhabbetle kalın.
Çalsın sevda şarkıları hasret akşamlarında, Dolaşsın düşünceler Ankara sokaklarında, Umudun dağların ardında kaybolduğu anda, Bir çınarın devrilmesi hiç de zor değil HARİKASIN ÇINAR ABİM YÜREĞİNE SAĞLIK SAYGILARIMLA