(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
anne olmanın, annelerimizin değerini anlatan ve onlara yazılan bütün şiirler gibi çok güzel bir şiir olan şiirinize çok teşekkürler ve tebrikler.annemi çok seviyorum. inşallah çocuklarımda beni annemi sevdiğim kadar severler. ve bütün anneler sevilsin dünyada sevgilerin en yücesini onlar hakkediyor...saygı ve sevgiyle kalın...
Yakıştıramam hiç ölümü senin yüzüne, Yaslamak isterim başımı hep dizine, Bir garip ozanın dertli sazına, Türkü olup da akan analar. Ah analar öpülesi analar, Kır çiçekleri gibi saran analar, Bir pınar olup da çağlayan analar...
Yakıştıramam hiç ölümü senin yüzüne, Yaslamak isterim başımı hep dizine, Bir garip ozanın dertli sazına, Türkü olup da akan analar. Ah analar öpülesi analar, Kır çiçekleri gibi saran analar, Bir pınar olup da çağlayan analar...
saygılarımla kaybetmeden değerini bilemiyoruz. herşeyin bu ana da olsa. ben anneme hiç ana demedim.cok geç olmadan diyeyim 1 kez de olsa..........
Nerede mahzun bir çocuk görsem, Ana özlemidir mahzunluğu der,garip olurum. Nerede ağlayan bir kadın görsem, Evlat özlemidir ağıtı der kahrolurum. DAHA ŞİİRE BAŞLAMADAN CAN EVİMDEN VURDUN BE HOCAM BAM TELİME BASTI BU ŞİİR EVLAT ÖZLEMİ BİRDE GÖZYAŞI BİRİ TEK ULAŞAMADIM GÜZELLİK DİĞERİ TEK DAYANAMADIM GÖZYAŞI KUTLARIM MÜKEMMEL BİR ŞİİR SAYGILARIMLA
Ana deyince
akan sular durur üstad.
Tebrikler güzel bir şiirdi.