ıslandıkça dökülüyor bir bir eski nemalar ganimet bilindik ne varsa bozulmuş-düşmüş akçeden hoyratlığın haddi para etmez lâkin bir demir atılmış ki; vakit ezelken meyyide dallar kuru ağaç gölgesi, şimdi yitik nefesi düşmüş yelpazeden kaybetmedik ne varsa kalan elde, korsan ne acıdır ne acı denizci bağlandığın yerden çapalanmak! sen yelkeni açık tut derler, rüzgâr bekliyorsan!
mihrabı kör kötürüm, sedası gaybana su uyuyor dalgadan eser yok mihnetli sefalar camdan seyirgâh doğurgan cümleler, sermiş postu ayaza basireti çitlenbik rahmeti bekler sefahat avazı gür sayhalarla seyiriyor buzdan mut haşmeti eski söylencelere kulaklı, segâh_ı umut...
odundan dudak çiziyor yontarak, konuşsun o dünden inançlı ki; söz dinler melekler örmeli, sarsa da şişlerini buğz o melûn bakış a ş ı s ı müfteri teyakkuz tahtadan medet umar oynaşıyor ki; canlansın düzayak imgeler gibi b/akımsız çerağı vakur kıblesi körebe aknelerle dolu eza vurmuş müzmin yakarışları melekesi yılkıda kaybolmuş marangozun!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAKIŞ AŞISI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAKIŞ AŞISI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
vakti gelmiş zamandan çal yarını ki
duysun efendisi
kocaman tebriklerimle...