manalı bir epigramdır seni seviyorum kelime ağırlığınca söylenirse!
nasıl birbirine değmeden yağarsa kar ve uygun zeminde sarılırsa birbirine bembeyazdır hep sevda sözcüklerden arındığı an... soyunurken nefesten lambalar çıkarır matruşka geceliğini, kat kat asıl o zaman yanar mumlar, ışıldar
düşündün mü Polyanna neden hep beyazdır gelinlikler, duvaklar!..
kar yağarken üşüyorum dersem bir gün anla ki; yalnızımdır ve kartopuna saklanmış Cervantes günceleri yolluyorumdur sana içine haşmetli sufleler doldurulmuş bembeyaz...
zati sıfatlarından da azar azar... ki; tükenmesin iştigal!
söyle Polyanna neden hep kar yağarken mutludur insanlar!
ılıman yaşarsın hani tek başına pupa yelken hani düşer önüne ani fren izi gibi biri!
ateşe düşen yürek kadar sıcaklar için yüreğe düşen armoni kadar çekici açılır papatyalar gibi muştular bir gülücük işte bu zaman tüm dünyayı kucaklar biriktikçe hele daha bir beyaz... daha, daha... sokuluyordur ihtimal içine yoktan bir paha!
sorarım sana Polyanna biriktirilenler neden hep önce harcanır olgunlaşmadan daha!..
fikrin var mı Polyanna bir kardan adam, nasıl kordan adam olur! solar yüzün mayıs güneşi gibi ısırır yanaklarını obruk obruk akrep dansıdır ki; ateşe yakın oynanır terk ederse yerini har yanar o vakit ciğerin ateş suyuyla vurur dibine dibine poyraz o vakit anlarsın tam olarak Cervantes’i ki; bir sevgili gözünden görülür yeldeğirmenleri!
hiç aklına gelmez Polyanna, hiç bir bu ak kırmızı çalar yüzlere buzdan daha donuk yüz tutarsa işte kar erimeye! bazı şeylere akıl ermez amma bir tek bu poyraz yakar adamı nedense halbuki anası yeldir, babası soğuk!
hiç düşündün mü Polyanna atkı neden sevdanın sembolüdür!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Epigram anıt,tapınak ve mezar taşları üzerine yazılan kısa şiirler olarak başlamış,daha sonraları insanlara ve yaşama dair bütün konuları içeren mizahi bir kısa şiir türüne dönüşmüştür..Bizde bunu zaman zaman kullanan Şairler olmuştur. örn Can Yücel ve Özdemir Asaf gibi..
Şiirinizi çok beğendim Sn.Akdeniz baştan sona etkileyici bir dille yazılmıştı. Kutluyorum her daim başarılı kaleminizi /Saygıyla..
ılıman yaşarsın hani tek başına pupa yelken hani düşer önüne ani fren izi gibi biri!
...
açılır papatyalar gibi muştular bir gülücük işte bu zaman tüm dünyayı kucaklar biriktikçe hele daha bir beyaz... daha, daha... sokuluyordur ihtimal içine yoktan bir paha!
...
biriktirilenler neden hep önce harcanır olgunlaşmadan daha!..
Epigram anıt,tapınak ve mezar taşları üzerine yazılan kısa şiirler olarak başlamış,daha sonraları insanlara ve yaşama dair bütün konuları içeren mizahi bir kısa şiir türüne dönüşmüştür..Bizde bunu zaman zaman kullanan Şairler olmuştur. örn Can Yücel ve Özdemir Asaf gibi..
Şiirinizi çok beğendim Sn.Akdeniz baştan sona etkileyici bir dille yazılmıştı.
Kutluyorum her daim başarılı kaleminizi /Saygıyla..