(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Karanlık kıyılar.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Karanlık kıyılar.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her zaman sus payı bırakmasını severken, kırık kafiyeler de; dönemeçleri bir bebeğin ağlayışı kadar sahte hüzün görür oldum. Kimine göre suçsuz kalışlar, hazana aitti; kimine göre de çok farklı bir kin kangreni.
Uzayan bir muhabbetin soluğu kadar ve de aynı realitenin pabucunu dama atan şüpheler kadar gerçekçi kalırken gün, cevapları önceden verilmiş çok soruyu cevapsız bırakmak zorunda kaldım; kaderim için.
Efsunlar anlatırken, efsunlar yanarken pembe pembe; fuşya döküntüsü kahverengi toprak üzerinde; dillendirilmiş destansı çabaları yürüttüm ebede doğru. Ezelden geldiklerini bir tevafuk rüyada görmüş kadar ukala sananlara inat, ruhumu perçinlemedim karanlıklara. Sadece karanlığı sevdim; her gece on ikiden sonra birkaç defa.
Bu yüzden soluk alamayacaksam, varsın toprağa yağmur düşsün. Ben nasıl olsa çoktan rüzgara kapılıp, bir mezar kazdım hecelerden kendi adıma; gerisi ellerimde tortu; masallara ait bir kahraman olsun yeter bana...
Şair derin izleriyle iyi çiziyor kelimelerin altını. Yaşamanın yakıştığı tüm insanlar gibi; o da yaşarken çiziyor böylesini..
Sizi ve birbirinden güzel sayfalarınızı biraz geç keşfettiğim için kendime ne kadar kızsam az. Ama maharet bundan sonra kayıtsız kalmamak, teslim etmek ruhumu kısa süreli gibi gözüken ama sürekli tekrar eden yolculuklarınıza. Bir şiir insanı suya batırıp hiç çıkartmadan saatlerce nefes almasına yardım sağlar mı? Sağlarmış meğer:)
Düşen yıldırımlarla yanıyorken umutlar
Duygusu akıcılığı ve kurgusuyla mükemmel bir şiir okudum sayfanızda Sayın Nila
tebriklerim kalben
saygımla.