(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ödünç aldım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ödünç aldım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sessiz bir umut benimkisi. Zararsız, kıyıya vurmuş ve ilk sahibinden çok, şu an kimin avuçlarına döküleceği telaşı içerisinde... Umut benim adım, sadece umut işte:)))
Çok güzel bir şiirdi ,keyfi ilhamlara gebe bıraktı. Şimdi penceremden uzaklaşma vakti... Tebrikler.
"Neredesin sevgili? Canımda damıtıyorum hasreti...damla damla... Sancısı boğazımdan geçen dikenli tel gibi...Yırtıla ...parçalana...nefessizim...Irmak ırmak kan akıyor sensizliğim...kalbim ters dönmüş bir tekne şimdi hasretin sularında... İçimden geçen sulara soruyorum seni...yoksun!!
En akarsu yerimden sancıyorum sevgili ! Bileklerime çizdiğim bayat bir intihar denemesi şimdi...varlığının tek emaresi... Yoksun sevgili! Kaç mevsim geçti sensiz üzerimden,postallarıyla uygun adım... Sarı duvarlar griye döndü yokluğunda..."
onu da düşündüm tabi,ama çok uzak bir ihtimal fakat söyle bir cevap yazmak istiyorum höşgörüye sığınarak .geri isterse eğer onu bir nesneye dönüştüreceğim.))
çok beğenimle
nila.