Yine eylül geliyor Kahretsin yine sonbahar Yapraklar, Yeşilden başlayıp sarıya Sarıdan en kırmızıya Narçiçeği renk oyunlarıyla El sallayacaklar Tükenişe ve ölüme… Sapsarı bir hüzünle ağlayarak Başka bir bahara Bel bağlayarak…
Yine yollar çatallanıyor Kahretsin yine ayrılık var Aşıklar, Üzgüden başlayıp ezaya Ezadan ta… cefaya İşkencemsi acılarıyla Dertlenecekler Ayrılığa ve gama… Kederle yeni bir bahara çağlayarak Aşka ve umuda Bel bağlayarak…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sarıdan En Kırmızıya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sarıdan En Kırmızıya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine eylül geliyor Kahretsin yine sonbahar Yapraklar, Yeşilden başlayıp sarıya Sarıdan en kırmızıya Narçiçeği renk oyunlarıyla El sallayacaklar Tükenişe ve ölüme… Sapsarı bir hüzünle ağlayarak Başka bir bahara Bel bağlayarak
Evet dost şair yaşam böyle bir şey... Yaz biter, arkasında sonbahar,sonra kış,ilkbahar gelir sıra ile ... Bir kısır döngüdür zaman...Güzeldi sonbaharın sesi dizelerde...tebrikler...selamlar esenlikler...
''Yine hazan mevsimi geldi... Yine yapraklar rüzgarların peşi sıra gidecek,,
Şarkısı geldi benim de dilimin ucuna..
Hüzündür EYLÜL, hüzülü mevsimin başklangıcı...
Siz de çok hoş dile getirmişsiniz doğrusu..
Kutluyorum kaleminizi...