Okuduğunuz şiir 27.8.2022 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Sıla
Pansuman
Rayihasını beğenmiyorsam, kır çiçeklerinin Biraz kelime serpiyorum, Üzerlerine Biraz imge, Kokuşuyorlar; En şuh kahkahalarıyla ölesiye
Hoşuma gitmiyorsa serinliği çöllerin Ardıç dallarıyla süpürüyorum, kumlarını Reçine katıyorum, Yeşeriyorlar; Bir çınar direngenliği ile ömrümce
Dinginliği, benliğimi beslemiyorsa ormanların Birkaç devrik mısra dikiyorum, aralarına Biraz haykırı, biraz da aykırı Doyuruyorlar; İlham perileriyle gönlümce
Gözlerimi doldurmuyorsa rengi denizlerin Biraz şiir sürüyorum avuçlarımla damlalarına, Ya da aşk ulanan bir tümce Renkleniyorlar; Mai-yeşil algleri ile biteviye …
Hem biliyor musunuz? Kalplerin de ilacıdır şiir Ruhları iyileştirir Dünyayı güzelleştirir…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Pansuman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Pansuman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Övgü ile yergi yanyana yürüyor şiirde. Yaşanan her duygu sokakta konuşulursa laf olur, şairinde kaleminde ise şiir olur ve her şairin apayrı bir dünyası vardır derim hep. Siz hiç birbirine tıpatıp benzeyen parmak izi gördünüz mü?
Bütün şiirlerin İçeriği tek düze olsaydı, dümdüz yolda gitmek gibi uyutabilirdi okuru kimbilir...
Şiir yaşanıyorsa şiirdir. Şiir evreni gözlemlemektir, bazen de olmayacak dua'ya amin demektir. Olsun diye yazılan hiçbir şiirde ruh yoktur ve hepsi koskoca yalandır.
Şiir günü hakediyor. (yazan kalem için zaten gün filan da pek önemli değildir) Gizemli bir devriklik var çünkü içinde. Değişiktir, farklıdır, görünmez bir serzeniş vardır. Ve ben okumaktan usanmadım şiirinizi Düz yoldan ara sokağa sapmış gibi bir his oluştu içimde bir an.
Dinginliği, benliğimi beslemiyorsa ormanların Birkaç devrik mısra dikiyorum, aralarına Biraz haykırı, biraz da aykırı Doyuruyorlar; İlham perileriyle gönlümce
*** PANSUMAN *** şiirini, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı, içtenlikle KUTLUYORUM...
kutlarım...