Sen en çok Sevilmeyi sevdin. Sevmeyiyse Hiç bilmedin! Oysa Sevdikçe çoğalıyor insan Tükenirken sen, Ben hep çoğaldım… Ne diyordu Sait Faik? ‘’Dünyayı güzellik kurtaracak Bir insanı sevmekle başlayacak her şey’’
Sendeyse Hiçbir şey başlayamadı Belli belirsiz bir şarkının içinde kaybolup yittin Nakaratın bile gelmedi dile…
Şimdi acı, Duvarlardan sızan Kandamlaları gibidir yüreğinde Korkunç ve sancılı…
Ölümün buz kesmiş Ürkünç ve soğuk yüzü Her dilde aynı bıçkılar yürekleri… Düş dili, kuşdili ne fark eder ki Her dinde ayrı ayrı olsa da Son vedalar; Aynı şekilde dökülür Geride kalanların Biriktirdiği yağmurlar…
Ha bir de Şu bir türlü öğrenemediğim Puşt dili var… Hani bir zamanlar, konuşurdun sen…
Evet sen… Aksak ayaklı Kör-topal bir hüzünsün artık Nereye gideceğini, kestiremeyen
Sen, Boz-bulanık bir nehir Hâlâ ne yana akacağını öğrenemeyen Asi ve anarşist…
Ne yapsan Ne etsen Nereye gitsen Bir türlü sevemeyen Ve… Sevilemeyen…
Bense, Değişmeyen, Aslına dönen bir şehir ‘Nasıl sevilmeli’yi Ezbere bilen, bir şiirim şimdi…
Gerçekte kim olduğunu çok düşünen ben, Yeteneklerimin sınırlarını çoktan keşfettim Sevda yollarının kaygan, Gecelerin sisli, Özlemin yer yer sağanak yağışlı olduğunu, Artık öğrendim…
Ve ben, Adı mazinde saklı ince bir sızıyım Eros’un oğluyum, Aiolos’un kızıyım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkın Dili şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkın Dili şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seslendirmeyle süper güzelliği çıkmış ortaya şiirin... Görmemiş olmak , okumamış olmak pişmanlığındayım bu şiirinizi.. Tebrik ediyorum kalemi yüreği ve yorumu... Selam ve dua ile.. ESRA
Selamlar abim aşkın dili gizlidir o sever ve yanar, yakar, kvurur o dilsizdir fakat acısı adamı öldürür, o dili konuşturur, teni gezdirir kendisi hasretinden ölür... Şiirin güzeldi...
Ve ben, Adı mazinde saklı ince bir sızıyım Eros’un oğluyum, Ailos’un kızıyım…
Aşkın dilini de öğrendim Mutluluğun inini de… ********************** Öyle ise, biz sizi kutlayalım... Aşktan, sevgiden haberi olmayanlarla işimiz olmaz!... Efendim, çok takdirlerimle...
Gerçekte kim olduğunu çok düşünen ben, Yeteneklerimin sınırlarını çoktan keşfettim Sevda yollarının kaygan, Gecelerin sisli, Özlemin yer yer sağanak yağışlı olduğunu, Artık öğrendim…
Baştan sona harika dizelerdi... Sevda adına ne varsa hepsi var... Tebrik ederim...selamlar esenlikler...
Değerli ablam, Güzel yüreğinizle neredeyse tüm şiirlerime bıraktığınız imzalar daha bir anlamlı kılıyor çalışmalarımı.Var olasın. Rabbim sağlık versin sana. Selam ve saygılarımla.
Görmemiş olmak , okumamış olmak pişmanlığındayım bu şiirinizi..
Tebrik ediyorum kalemi yüreği ve yorumu...
Selam ve dua ile..
ESRA