(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Değerli Şaire Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ Öğretmenim, Tebrikler,
Edebiyat defterindeki bu güzel çalışmalar ile, mükemmel eserler vermektesiniz.Bilgi, görgü, usul ve esas alanındaki deneyimlerinizden istifade etmekteyiz. Öğretmenlik emeklilikten sonrada devam etmesi bambaşka bir tat olsa gerek.
Türk edebiyatı, ve şiiri adına, saygıyla önümü ilikliyorum karşınızda.
şiirin geleceği adına umut verdiğiniz için bana,
en içten sevgi ve saygılarımla...
nacizane bir şeyde söylemek isterim,
yaratıcı edebiyat değil de, daha farklı bir akım dalıdır sizin sanatkarane uyguladığınız, eski dönemden gelip yeni bir akım doğurduğu ve farklı olduğu için daha çok bazı arkadaşlarımızın günümüzde denediği oryantalist bir postmodern hava var, ben şahsen oryantalist söylemini çok doğru bulmuyorum kökünü kaybetmeyen modern şiir tarzı ve bu manada modern klasik desemde, bir adı ve kuşaklar sonrasına kalacak düzenli bir metodu olmalıdır bu edebiyat akımının,
modern klasik evet, ironik ve yüzü geleceğe dönük, imgelerin kahraman fatihi büyük şairlere inat...
Tam tersi içten paylaşımınıza mutlu oldum..bu sayfada çekinmeden eleştiri yapabilirsiniz değerli şair Tan dost..
ekolüssü/ yaratıcı edebiyat..*)*
düşünce-uygulama boyutuyla “yaratıcı edebiyat..*)* “ içinde ( eski –yeni tüm gelişim oluşumları kapsayan her alanda) sonsuz akımların yer aldığı bir akım üssü bir ekolüssü..:) sayfada yapılan birbirinden farklı çalışmaları inceleme imkanınız olursa bunu zaten göreceksiniz (ki bir çoğu kapalı şu an)
...*)* teori: örtük hece (serbest görüntülü yeni tarz versiyonlu vs) yukardaki şiir versiyonları olan yeni bir tarzdır; ( daha önce de uygulamalar yapmıştım)
beyitlere -serbest görüntülü örtük hece- uygulaması yapılmıştır … hedef değerlerimizi düşüncelerimizi evrensele önderlik edecek boyutta taşımak karınca misali yola devam..:)
teşekkürlerim onore eden içten yoruma hayata kattığınız düşün dolu eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair dost Tan şanssınız..:) sevgim saygımla hep selamlar..
Bahar düştü yaz kıştı derken soluverdi gül
Süstü gülzarda bülbül dertler derdine taştı
Behey aleme küskün biyol aynaya baksan
Sevgi nurunu çaksan ah! can nefsine düşkün
başarılı bir çalışma..tepriklerr