tarlaya tek getmişem davarları gütmüşem hane ahır süpürüp aşa ekmek etmişem gör sen ne halt etmişsen ele rezil etmişsen rakı şarap gatmışsan akşama dek yatmışsan saçlarımdan dutmuşsan beni yere itmişsen yüzüm daşa sürtmüşsen bi de zopa atmışsan gör sen ne halt etmişsen…
aho aho la çekil yolumdan ula maho
gel dedim gelmemişsen al dedim almamışsan gal dedim galmamışsan gözyaşım silmemişsen gıymatım bilmesende gününü gün etsende felek oynar elsende boyun büken el sende gaba gaba dilsen de yürek yakan dil sende gevrek gevrek gülsen de en nadide gül sende gıymatım bilmesen de…
aho aho la çekil golumdan ula maho
dertler dermiş dert bende dertler dermiş dert ben de alemde yeşil ireng kül rengi tere bende bitirmişem sözümü çürütmüşem dizimi gönül yakan nazımı susturmuşam sazımı bulamadım guzumu gaybetmişem izimi yitirmişem özümü gapatmışam gözümü bitirmişem sözümü…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ah o maho şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ah o maho şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.