Kaybettiğim zaman mı, sensiz bir mekan mı Yandıkça yanan şu kalbim bir ağlayan mı Bu bedenim yokluğunda her an yanarken Umutsuzca bağlandığım fani bir can mı…
Yoksa gözlerim beni her an aldatan mı Ebediyet duygum ruhumu kuşatan mı Heyhat! Bendeki seni bana unutturan Umutsuzca bağlandığım fani bir can mı…
Hayallerime pranga vuran bir an mı Yüreğimi kanatan nazlı bir canan mı Baktıkça ruhuma bin bir ızdırap veren Umutsuzca bağlandığım fani bir can mı…
El açıp bendine dua dua yalvaran mı Vuslata ermek için hedefe varan mı Yoksa hayallerin gölgesinde büyüyen Umutsuzca bağlandığım fani bir can mı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UMUTSUZCA BAĞLANDIĞIM… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UMUTSUZCA BAĞLANDIĞIM… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BU ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZEL VE ANLAMLI BİR ŞİİR OLMUŞ...
HELE ŞU DÖRTLUK BENİ MEST ETTİ;
El açıp bendine dua dua yalvaran mı
Vuslata ermek için hedefe varan mı
Yoksa hayallerin gölgesinde büyüyen
Umutsuzca bağlandığım fani bir can mı…
TEBRİK EDER YENİ ŞİİRLERDE BULUŞMAK DİLEĞİYLE...SAYGILAR...