müstehzi bir tebessüme kondurdum son eyvallahı duymazdın ki; çapraz bağlarımın gıcırtılarını öyle ya, tokluktan sayılsa da yokluktandır bazı bon/körlükler kimileri suya atar kimi martılara safralarını aklım sıfırlandı işte susam halka bir lahza bir ömür oluyor bu durumlarda yerine bağlı gemilerde yolculuk gibi sen gidiyorsun! düş müydün yoksa düşürmüş müydüm tam bilemiyorum ’gitmek tüm kalanları yanında götürmekmiş’ bu çekinceli tereddüdüm bence ezilmeden sen ne diyorsun!
ölürsem içimde ukdedir ama seni anlamakla çözmek arasındaki düğümün gizini ya çok sevdin beni ki; deşifresi gururunu ezerdi ya nefretinden çok üzdüm seni kıraat vurgunu ve yüksek perde sevmiştik belki de kendimizi boğar derece bir perhizle kendi lekelerimize bakmadan birbirimizin kehanetini temizledik gel buna da kimyanın kuantumu diyelim oysa her ihtimalin kesiştiği yer b i z dik!..
anlam kaybı, asılsız yaftalar, irade dışı kıskanmalar zihinden sıyrılıp aşk ininde uykulamalar hepsi birer semboldü aslında nasıl hatırlanır değil nasıl unutulurdu o baş koyduğumuz bilmece! yağmur damlaları bile birbirini tanımazken kaypak umudun o hiç tükenmeyen alevi sevda ateşi olmasa kaçıp kurtarmaz mıydın kendini! hangi melek bilirdi ki; bunca günahın yerini her gidişin tesadüflere basan, o dönüş adresini! bir küs, bir dargın, bir lakayt, bir laçka kendini kaybetmeyi nasıl açıklarsın ki; aşktan başka!..
demode unsurların bilinçaltı yaptırımı alışkanlık dumuru ya da ayrılıklar çekici ya şimdilerde hani güz dönümü moda! karanlık kirlenir oysa en çok aydınlıkta izsiz noktalar mesela hatırına sevmek bu kadar uzun olur muydu acaba iki koca göz uğruna koca sekiz yıl mesela! konuşsana...
susuzluktandır sanılır hani karanfilin boyun eğişi suskunluktan büyük kuraklık var gibi!
al kendinden şimdi beni kalsın filan deme al götür tüm öykünür kalanlarını da eşyanın tabiatıdır hani gittiğin her yerde hep geldiğin yer rüyalanır ya!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kaypak Umudun Hiç Tükenmeyen alevi / AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kaypak Umudun Hiç Tükenmeyen alevi / AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.