//...toprağım ben doğuştan rengim bellidir toprağım ben doğuştan üzerim kirlidir lâkin ne biterse üzerimde, sen gibidir_helaldir!..//
S.A
körelmiş, aç duygular, doymamış ki iştaha sinmiş yaban muştular ulaşmamış muhtaca kurumuş yalan sa’det av olmuş yâr avcıya kavl_i sancılı gülşen ki; karışmış sanrılara katl_i serbest mektuptur ol gönl_ü feriştaha
okusa da onulmaz gerçi, bu hicret_i har membaını kış vurmuş, zedelenmiş âhuzar kıblegâhı şaşmışsa, velev solmuş belgüzar hangi kıyam susturur da bu recmi yok sayar elin kiri eldense, bilmem hangi su yıkar!
aynasıdır oysa ay , karanlık çalanların onların da Rabb’ıdır Hakk, aşk_ı bedbahtların ’’git’’ en zor laftır hani, b/üzülür dudakların ateş senindir hani, kor erte kalanların harsın sen sözümona da, su kimin! tanrının!..
gün/ah/kârım işte son oda kapanmadan hakk dürüp tarhiyatım, mecelle toplanmadan ben kilimin ilmeği, sen içimdeki motif amin demek ne derece haksa işte doymadan işlenmişim bir kere, elin elim olmadan
demişler ki; dilenme; çalış dile tanrıdan dilemişim iki göz bıkmadan usanmadan biter mi yolum, gecem; sağın, solum olmadan! susar mı yürek sesi mızrap karnı doymadan ben seni silerim de, yazılmışsın taaanrıdan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SU'DAN VİSAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SU'DAN VİSAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
selam serhat akdeniz bey ....şiiriniz içinsorum olacak müsadenizle... körelmiş, aç duygular doymamış ki iştaha, dizesindeki, körelmiş ve aç duygular arasında bir tezatlık gördüm..bilmem siz ne dersiniz? hatalı mı anlamşım acaba teşekkürler...çiğdem hanıma katılıyorum ayrıca..teşekkürler bu güzel şiir için..
körelmiş, aç duygular doymamış ki iştaha, dizesindeki, körelmiş ve aç duygular arasında bir tezatlık gördüm..bilmem siz ne dersiniz? hatalı mı anlamşım acaba teşekkürler...çiğdem hanıma katılıyorum ayrıca..teşekkürler bu güzel şiir için..