küstah uykuları ve penceresiz duyguları kalın perdelerle başbaşa bırakarak!..
turabi seraplar gibi, suya meyyal mahur fısıltılar sarıyorum göğsüme sokuldukça, sokuyor hasretin besmelesiz ıssız köylerin akrepleri gibi hasretim elimde değil hiç sevemedim zaten yoklukla terbiyeli günleri senin olsun dünlerle ötelenmiş sevmeler dün yanımdaydım oysa dünyam senle çevrili bir ada! şimdi, hızlı trenler çarpışıyor beynimin loblarında imitasyon hülyalar efeleniyor rüyalarıma dolanırken hıncahınç sensizliğe çözmeliyim bu arada seni yarınlara!
gittin...
turvakar bir bandıra bırakarak denizlere acı izlerden tespihler kondurmalı dudaklara aciz voltalarla küreklemeli şimdi dalgaları tok yanın açlığıyla doyurmalı aç martıları...
kabuğundan nasır suları içecek kuşlar tersine büyüyecek gayri ağaçlarım kan kusarken acı örtülere gagaladıkça dünler derilerimi sormayın diyeceğim! kutsal mahya gibi ışıyan gözlerle sormayın gerisini!
sevdanın ecrimisili olarak öleceğim kesin işte o vakit bileklerimi, bildiklerimle değil kasvetli bir aşkla kesin...
gittin...
ve ne zor şimdi yaşamak bir tufeyli gibi yıldırım tutmuş kollara ayrılık anlatmak yeni rengin bu diye! irislerin sensiz odağına kör karanlıklar ışınlamak ölmek saadettir bunca yıl üzerine ilaçlı bir mahya gibi uyumaksa saltanat bana başka şarkılar söyle artık tutmadı, ucundan kırpılmış nakarat tutmaz...
gittin...
sönmemiş kireç gibi umudum yangın yeri çığlığı gibi tutkum ama susmalıyım ve sustum! suçum danışıksız sevmek, cezam sen suskum korkudan değil ya da ölmekten ki; kaç ilmek ş/işlenmişim sana örülürken ama varsın olsun hem artık nasılsa elde var avuçta yoksun!..
ama yine de var olsun soluğun karamsar güllerin yağrağından düşen som damla hayat bu işte fazileti, kıymetle kıyamet arasında bir yerde! aşksa, sönmemeye yakılmış karamsar perde!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni Çözdüm Yarınlara şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni Çözdüm Yarınlara şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
k
a
b
u
k
ne ki, dedik.