(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çelme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çelme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İmgesiz sözlerlede anlatmak istediğini anlatabiliyorsa yazan, bu çok şeydir. Bazıları imgesiz sözlerle yazılan şiirleri daha rahat anlayabiliyor...özgürlüğe kavuşuyor kalıpsız şiir yazmak, bana göre.
Şii'ine gelince, huzurun hoşgörüde olduğunu kavrayabilseler, bir çok şey yoluna girecek...
Fatoş Huy tarafından 7/17/2011 9:03:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
sayın sadet ün... kılasına yakışmadı bunu sayfadan hemen al senin güzel şiirlerini öncede okumuştum bu şiir diyeceğim... değil tat koku yok beni bağışlayın aşağdaki yorumlarda nasretin hocanın fıkrasını hatırlatıyorlar. sanki olumsuz yazmak yasakmış gibi herşeye övgü bir huy olsa gerek onlarda ışık tutamıyorlar malesef özgünüm.
Şiir, emeksiz bir şiir... Onun için şiir kategorisine koymuş olacağınızı düşünüyor ve kabul ediyorum ama... Şiir, hiç mi vermiyor vermek istediği mesajı ve hissettiği duyguyu okuyanlara=
Bu şiir değildir diyebilirim belki ama bu benim yüreğimin sesidir, isyanıdır... Ve ben bu şiirin bana yakışmadığını söyleyemem, hele de insan yüreğime...
Ve sizden ricam eleştiriniz bana olsun ama hakkınız yok sizden önce yorum yazanların yorumlarına "nasretin hocanın fıkrasını hatırlatıyorlar" diye...
Belki daha vurucu bir final olabilirdi eğer şiir yazacağım diye biraz daha eğilseydim üzerine... Ama bir sosyal paylaşım sitesinde, yüreğimden duvarıma düşen anlık dizelerdi...
"zira yürekler kan ağlarken ocaklara ateş düşmüşken"
İşte zaten ben de onun için yazdım ya... Yürekler kan ağlamasın, ocaklara ateş düşmesin diye... Yeterrr!... diyebilmenin sesiydi şiirim, bitsin artık bu acılar diyebilmenin...
Şiiri nasıl algıladığınızı anlamakta zorluk çektim... beni hoş görün...
engin duyarli yureginizi kutladim Saadet hanim , sevgimle.