Okuduğunuz şiir 14.7.2011 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Z/arif Şiirler - I
İki kibar yaştı gidişin gözlerinden kalan hüzne dokununca silindi pencerede el izlerin.
kim bilir söylemek gerekirdi belki içinde aşk geçen tüm şarkıları sonra hepsini unutmak/ …
bilinmez derin kuyularda geçmişle susmak.
sessizce giderdi s/esler kalabalığa en bildik sokaklara düşerdi kahkahalar ne vakityağmur boşalsa en ağır düştü yokluğun yalnızlık oturalı koltuğuna.
iki sırdaştır oysa; yaşananlar ve sözlerde şiirleşmek sıradan kalıyordu her şimşek gökyüzü kendini ağlatınca…
bilinmezli denklemler kuralı akıl ne seni ne sensizliği çağırdı zaman iki taraflı kapı kilidi bir delik ne içerden ne dışarıdan sağır bir seraptı kimsesizlik.
Neslihan YAZICILAR
Fotoğraf Neslihan YAZICILAR
Şiirle…
Sevgili Kurula ve şiir dostlarına içten teşekkürler. Sevgiyle ve şiirle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Z/arif Şiirler - I şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Z/arif Şiirler - I şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hakkı ve haklılığı tescil manasında isabetli bir seçim ve ödüllendirme diye düşünenlerdenim bende...mazinin unutulmaya yüz tutmuş tozlu raflarında yer almış bir fotoğrafçı gözüyle baktığımda da resimdeki profesyonellik estetik açıdan da harikaydı..şiir mi ? yaşanmışlığın harmanlanmış duygularıyla müthiş ve çok anlamlıydı..bu yüzden seçeceğim bölüm, seçilmeyenlere haksızlık eder endişesiyle belli bir bölüm alamak istemedim..yüreği vede emeği kutluyorum..
Şu aşk denen şey nelere kadir;olmasaydı,bizler bu güzel dizeleri nasıl yazardık.şairlik aşkla başlar. güzel şiirdi kutlarım.ve yenilerini bekliyorum,güzel kalpli güzel insan.saygılarımla.
şiir daha olgun olabilirdi belki bilmiyorum ama fotoğraf güzel ki yorum şiire yapılıyorsa neticede 40 saniyede filan yazılmış gibi özen çok az. yineliyorum fotoğrafın derinliği dudak uçuklatır.
tebriklerim günün şiirine hayata kattığın sevgi yürekli cümle güzellikler iyi ki varsın hayata ne güzel armağansın Neslihancan'ım..:) sevgim saygım her dem selamlarımla..
iki sırdaştır oysa; yaşananlar ve sözlerde şiirleşmek sıradan kalıyordu her şimşek gökyüzü kendini ağlatınca… ...........................................
Yalnızlık; uçsuz bucaksız ve derin bir denizde yelken açmak gibidir. Bu denizde ne sığınılacak bir liman ne demir atacak bir taban vardır. Amaç yelkenleri dik tutup yüzdürmektir. Bu yüzden denizler bir kaptan için amaçken, yalnızlık için zaten sahip olunan bir şeydir. Tebrikler Nesli.
bilinmezli denklemler kuralı akıl ne seni ne sensizliği çağırdı zaman iki taraflı kapı kilidi bir delik ne içerden ne dışarıdan sağır bir seraptı kimsesizlik.
İşte kardeşimin ne güzel gönül sesi. Resminde çok güzeldi....