ne yapsan elinde kalıyor işte cibiliyeti sönmemişse ki; elinde değil sanıyorsun ki orman lehçelerini unutmuş ağaçlar oysa, soyuldukça daha da çarpıyor makaron halatlar tüm mevsimler bahardı bir zamanlar kıskanç kuşkular panayırları vardı kaç ulemanın, kaç falcının kapısı aralanmıştı hepsinde kehanet aynıydı bu aşktı...
derbeder lahzâlar koysa bile tek başına mutedil akşamların ardı fıtınaydı değdikçe elin eski resimlere irislerinin objektifi yakardı unuttuğun kadar kendindeydin sözümona yığdıkça balık istifi dünleri ranzalara tutmazdı yine maya tüm geçmiş rafadan bakardı!..
aşk için, kim demişse tam bir saftataydı v a r l ı ğ ı n __________y o k l u k l a _____________________ b u l u ş t u ğ u __________________________________ k i m s e s i z _____________________________________________ d e l t a yerleşmiştin oysa tüm alışkanlıkların hafızasına kısık gece lambalarına saklı açık uçlu ağlamalara sızardın rüzgârın peykesinde telli duvaklı kızıl bir gurur el sallardı camlardan, kıskanırdım ve bilirdim ki; o en iyi sağlamaydı...
çok kandırırdım kendimi istemsiz fırtınlarla düşerdi yağmurlar çiseler tanıdıktı sözümona , damlalar sahipsiz! her yeni sandığım, bakardım ki; yine eski bir eskiz otururdu içime nekes kadırgalar ne var ne yok hedef/siz atılırdı salvolar ve vururdum gözü kapalı h e r ş e y i unutmak demişti adına işte hergelenin biri oysa, herşeyin kucaklardı her şeyini!..
nereye değse elim nereye baksam sepken sebil orada olurdun kime dokunsa elim sendin elim değse boşluğa öylece dururdun bardağın buğusu da bilirdi defterin orta sayfasındaki çiçekte ne varsa tam anlatamadık, işte tümden oydun!..
baharlar dörde bölündü sonra, günler saatlere dalgın haletlere dumanlı nefesler karıştı irkilene dek en iyi zaman buydu ya da en kötü halusinasyon strese endekslemişti doktorlar ve iyi yaşamak diyorlardı adına tüm kötü alışkanlıklar bırakılacak! bilmiyorlardı ne bilirlerdi onlar bu akışkan dili ne stent kabul ediyordu bu oda, ne yalancı kobayları çıldırıyordu tek başına fobisi kesip doğruyor, saldırıyordu önüne geçene ki; yürek deniyordu bu h a n ç e r e!..
çeksen elini işte, çekebilsen koparıp atacaksın tutsa elin sökeceksin bu frapan müşkülatı kökünden hani, debisi kendinden en büyük nehir ya özlem!
elin değse işte söyleyecek derdini anlatamasa da konuşacak kendinden
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİMSE/SİZ DELTA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİMSE/SİZ DELTA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğimi bir kangren gülüşe sattığın günden beri, ölümün ruhuyla sevişiyor yaşama akmayan duygularım...
gel/me ey yâr! gel/me...
tebrikler...