evet güneşi kestim soluksuz ayı böldüm ellerimle bin parçaya istedim değmesin sana kıskandım evet istedim ki; yabancı ışıklar vurmasın ca(n)(m)ına... bir güne aşikar sevmedimki seni
ki; hangi takvime göre maktül_ü failim fani dünya saati solumaz hicret olsa da ahvâlim hem, senin zamanın beni tanımaz...
gün dediğin bir nefes ay dediğin bir ah yıl dediğin bisiklet senin kâinat dediğin, cebimdeki misket!..
ben sevdimse silahı elinde cephe askeri gibi ölüme inatçı yavru derdinden oflamış ana kadar beklentili! gammaz günahların cezası gibi tövbeli sevdimse günübirlik kelamlarla değil ayakta durur gibi adamca sevdimse güle tutunmuş ahmak bir diken cihetiyle damlasına sarılmış sel aşkıyla bir nefesini milenyum değeriyle ben seni sevdimse tabutuma kefir niyetiyle şiire küsmüş şair ceketiyle ben seni; ömrüme mehir ziynetiyle sevdim, endemik pranga!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Damlasına Sarılmış Sel Aşkıyla / Endemik Pranga şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Damlasına Sarılmış Sel Aşkıyla / Endemik Pranga şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ay dediğin bir ah
yıl dediğin bisiklet
senin kâinat dediğin, cebimdeki misket!..
Güzel bir şiirdi. Tebrik ediyorum.
Saygı ve selamlarımla.