’"aşka uçarsan kanadın yanar aşka uçmayan kanat neye yarar..."
kaldır gözlerini dudaklarımdan parmakların alev gülüşün esmer prangala ellerini yüzüme adına aşık olur yusuf bulutların tadına bakmak gibi öpmelerin titreterek geçiyorsun damarlarımdan
kontratsız sevişmeler gecelere gebe duvarlar soğuk döşek gibi sensiz pencere önünde sızmış hasret güvercini perdeler üşümüş saat tıkanmış kumlar can çekişiyor sigara katiliyim her gece
katre desenli yastıkla tek kişilik yorgan arasında küçülmüşken silüetin beliriyor ansızın üzerimde
gamze açıyor yanaklarım volkan sönüyor buz dağı eriyor ölen ölüyor
hayat kuruttum ayaz gecelerde önce saçlarıma ör seni sonra adımı kaybet me yüzümü sil me
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bulut reçeli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bulut reçeli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kontratsız sevişmeler gecelere gebe duvarlar soğuk döşek gibi sensiz pencere önünde sızmış hasret güvercini perdeler üşümüş saat tıkanmış kumlar can çekişiyor sigara katiliyim her gece
önce, sen sigara katili olursun, sonra da sigara senin katilin.
şiir değişik ve güzel ama hikaye kısmına yazdığınız mısrayı ben sizin sanmıştım. Hatta bayıldım bu söze diyecektim ki, aşağıdaki yorumları gördüm. Başkasına ait bir sözü hikaye kısmına bile yazsanız, eser sahibinin adını belirtmek zorundasınız. Bana göre...
Aşka uçma kanatların yanar. (Şirâzi) Aşka uçmadıktan sonra kanat neye yarar? (Mevlana) Aşka vardıktan sonra kanadı kim arar? (Yunus Emre) Aşka varmak için insan kanatsız da uçar! (Batuhan Dedde)
Aşk bulutların tadına bakmak gibidir. Öpmeler geçer insanın içinden titreyerek (Feyza Can)
:)
tşk iyi şiir.
mavi_dans tarafından 7/11/2011 8:35:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
hikaye kısmına şarkı sözü de, başka şairlere ait sözler de yazılıyor, bize ait cümlelerde...hakeza tırnak içine kendi sözümüzü de alıyoruz, başkalarına ait sözleri de... peki bu sözlerin kime ait olduğunu nerden bileceğiz...
bundan böyle feyza can' a ait sözleri rahatlıkla şiirlerimizin hikaye kısmında ismini belirtmeden kullanabiliriz yabaninciri :)
hikaye kismina sarki sozude yaziliyor veya baska siirlerden bir kita veya bir soz...
adi ustunde hikaye.. yani siire esin olmus bir soz..
siiri bu soz uzerine bu sarki uzerine yazdim demeye geliyor..
isteyen benim siirlerimi bile alip yayinlayabilir gocunmam.
bu konuda katilmiyorum size,yineliyorum tirnak icine bile almam istersem.. cunku hikaye kisminda,bana ait oldugunu iddaa etmedigim bir bolumde.. saygilar nokta:)
hikaye kisminda ki yazilarin bazilari bana ait,bazilari degil.. tirnak icine almam yeterli,kime ait oldugunu yazmak istemiyorum,bu benim fikrim ve istegim. hatta tirnak icine bile almayabilirim cunku hikaye kismina yaziyorum..
Sevda trenlerinden haber getirir tenimin ask sancısı gözlerinin şafağı saçılır ruhumun kör mabedlerine Özlem sabahların tükenmişliği yılgın omuzlarımda bir şahrudum bir seyduna yalınayak cennet uykusunda tanrılardan ateş çaldım kaç kez sönmüş meşaleme gümüş kanatlı albatrosların görkemli kanatlarında zembereği boşalmış zamanın sağır odalar ıslığında...
uykularımın kaçtı kaç kez diri bir kadın vücudunda ve uyandım kılıç kuşandım binlerce kez yenildiğim sanrılara seni sayıkladım ezberi bozulmuş rüyalarımın heyula heyula çoğalan korkunçluğunda bir avuç serpildi gözbebeklerimin içine günahlardan öte bir zamanın ürpertisi çöktü cesed gibi karanlığıma alevden öpücüklere boğuldum... ateşten ve kül kokulu dudaklardan karanlığılıyla seviştim Sessiz gecelerin...