Ve Göklerde öbekleşen kara bulutlar Sarı cadının koynunda uyurken, Şimşekler çakar, derin hayallerin uykusunda Şahlanırken dörtnala zamanın çizgisi Demir tellere takılı kaldı sevgisi…
Göle düşünce aşkın mor şafaklı halesi Yosunlara yem olur karanlık gulyabani Fildişi akitlerde döner devran
Hızmalı nazlı çipura sallar saçlarını kızgın kumlara Alaca karanlık doğma vakti. Düşlerine mil çekerken serin sular Papatya fallarında asılı kaldı çığırtkan umutlar Ki… onlar, nadasa bırakılan son tohumlar.
Düş perdesini çekiyor her gece derin sancı Tırmığına takılı kaldı yaban dikeni Zonklayan damarı çatlar kurak toprağın Her zerresi sevgi…
Bir yıldız daha kaydı, uzak diyarların gamzesinden Mavi sakalında oynaşır ağustos böceği Karınca kamburunda taşır Kaf dağınca derdi.
Bir gün daha, “yalana” gebe kalırken milat’ta Sonsuzluk yas’lanır, “an” kadar geçmişe Derviş nefesinde, kuzguni yaşlar Kırılan cam parçaları,batınca derinliklere “ölmek” kadar, zor gelir Azrail’e can vermişe.
Yırtar mor fistanını teninden Çırılçıplak kalan gerçeğin
Oysa “Kutupta yaz, ağustosta kar”, Başka- başka har’dır sevmişe…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PEÇESİ MAVİ ATLAS şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PEÇESİ MAVİ ATLAS şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir gün daha, “yalana” gebe kalırken milat’ta Sonsuzluk yas’lanır, “an” kadar geçmişe Derviş nefesinde, kuzguni yaşlar Kırılan cam parçaları,batınca derinliklere “ölmek” kadar, zor gelir Azrail’e can vermişe.
gönül sesiniz hic bir zaman susmasin saire dost kutluyorum
Bir gün daha, “yalana” gebe kalırken milat’ta
Sonsuzluk yas’lanır, “an” kadar geçmişe
Derviş nefesinde, kuzguni yaşlar
Kırılan cam parçaları,batınca derinliklere
“ölmek” kadar, zor gelir Azrail’e can vermişe.
gönül sesiniz hic bir zaman susmasin saire dost kutluyorum
sevgi ve saygilarimla