Okuduğunuz şiir 14.12.2011 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
-Düş-
//devşirme süvarisi dolaşır gecenin sıcak yatağına düşmemiş özlem//
ayaz bakışları tutsak kalan karlı dağlar kırk/ikinci çiğdem açar yamaçlarında utangaç bir yıldız kaydı düşlerimde ve nefesimde erirken sarkıtlardan son damlalar sıra gecesinde konakladı türkülerin dili sızar kollarımdan dirseğime güneş rakı/peynir kıvamında doruklarında meşk
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Düş- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Düş- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Önce sevdası girmiş bir ince sızıltıyla yüreğin derinliklerine..
Sonra, Gelsin ayrılığı, sanki ne varsa !
Veda anının betimlenmesi oldukça başarılı. Bilinen,sade ve anlaşılır imgelerle ilmek ilmek dokunmuş bir güzel şiirdi okuduğum.. Hüzün hep vardır sevda şiirleinde. Hüzün tadı,tuzu ve hatta baharatıtır bu şiirlerin.
Kutluyorum değerli şair ÜMMÜ Hanım sizi ve şiiri, Saygılarımla..
şiir ilk okunduğunda içindeki farklı betimleriyle kulağa hoş geliyor tınısı fakat sanki kıta geçişlerinde bir uygunsuzluk var gibi şiir biribirne bağlanırken aynı duyguyu vermemiş gibi yüreğine sağlık güne yakışmış,sevgiler...
Yüreğiniz solmasın, kaleminiz daim olsun hanımefendi.