çalınmış aşkların yılkı ecrinde zaman saklambaç oynar tozlu bulutlarda rüzgâr melek kanadından kopan inci tanesi saklı bahçe de açan gül güneşin eteklerinde sancı
ve toplarken dikenlerini gül/ün minik serçe saçlarından dökülür kan rengi gülüş
ipek tenine hiç bu kadar yakışmamıştı mai ibrişim çetelesinde karalıyorken yangınlarını yürek geçmiş zaman nedbesi gibi, uçuklar… dudağının kıvrımı gözlerin, bekâretinde gizli çocukluğun ki..onlar hala masum.
burun deliğinde sıkışıp kalmışsa yaşam göğsünde kurulur idam sehpası bir yanında cehennem zebanisi vururken kazmasını sin’ine söker azı dişini kış vurgunu olmuş sevginin, çekinik aşk cücüğü! mazgalına eksen kurak toprağın boy-boy büyürse prematüre günah
yol bitmez tırtıl güncesinde bir gün daha soyunurken, yeni bir düne solgun takvim yaprağının hendekleri vardır zamanın, uçurumları da.. merdiveni yokuştur aşkın. inişi de çıkışı da…
bağlanmışsa ihanet topuzuna zincirin ki, onlar puşt zamanların zer/ duşlarıdır ister veli ol, isterse; deli kıvrak rakkasenin ateşinde dönen pervane…
sol yanıma diyet düşüyorken kanlı hançeri kını ellerinde kaldı yaralı, hep yaralı… ahir zamanaşkları…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AHİR ZAMAN AŞKLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AHİR ZAMAN AŞKLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli dostum sayfanızda çok etkili mükemmel ve güzel bir şiir okudum , güzel şiirini kutlarım kalemin daim olsun, geleceğiniz de aydınlık .... Saygılar
yol bitmez tırtıl güncesinde bir gün daha soyunurken, yeni bir düne solgun takvim yaprağının hendekleri vardır zamanın, uçurumları da..
UZUN ZAMAN SONRA DA OLSA UĞRADIĞIMDA KALEMDEKİ KALİTENİN ARTTIĞINI GÖRMÜŞ OLDUM.. ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..
Saygılar